امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز/ حبیب خبر- سيد مهدی ابوس:

این روزها شایعات زیادی درباره عزل وزیر ورزش و جوانان بر سر زبان‌ها است و شماری هم مصر هستند که وزیر ورزش و جوانان باید از جماعت غیر ورزشی باشد!

حالا که دعوا بر سر نخواستن دکتر حمید سجادی است و مجلس هم او را سه اخطاره کرده و از طرفي دولتی ها هم کمی تا قسمتی موافق این عزل و تغییر سید ورزش و جوانان هستند! ای کاش جناب رییس جمهوری اقدام به کشف استعداد درخشان مديريتي کند و برای مدتی سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را به دکتر محمد دادکان چهره مقبول و محبوب اهالی ورزش و پیشکسوتان ورزش- که خروجی موفق فوتبال ملی و مدیریت ورزشی، دانشگاه و فدراسیون در زمان خود بوده است- واگذار کند.

 اگر در مدت این انتصاب، مدیریت دکتر دادکان در مسیر ایده آل ها و نمودار صعودی و پیشرفت ورزش کلان کشور بود که او را بدون دغدغه به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای گرفتن رٱی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کند و اگر چنین شود رییس جمهوری منتخب مردم به عنوان کاشف مردمی ترین وزیر کابینه دولت سیزدهم در اذهان اهالی ورزش و پیشکسوتان ورزش ماندگار خواهد ماند.

 با ارزیابی این پیشنهاد ورزشی و در صورت رفع ابهامات متداول در فضای سیاسیون برای انتخاب یک مدیر، اگر دکتر دادکان مجددٱ وارد فضای مديريتي ورزش کشور شود، ورزش شاهد تحولات مثبتی خواهد شد و از سوی دیگر خواسته مجلس مبنی بر حذف وزیر فعلی و خواسته اهالی ورزش نسبت به جذب دکتر دادکان به عنوان یک چهره کاربلد مردمی، متخصص، ارزشی و ورزشی، اجرایی خواهد شد و فضای ورزش و جوانان کشور از این بلاتکلیفی تایید و تکذیب ها و شایعات فراوان رهایی می یابد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید