امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 خاطره های دهه ۶۰ و ۷۰ جنوب اهواز زنده شد

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

مسابقات فوتبال زیر ۱۴سال باشگاه‌ ها و مدارس فوتبال اهواز- طبق تقویم ورزشی هیات فوتبال کلان شهر- با قهرمانی جنوب اهواز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ما، این رقابت ها چندی پیش با حضور ۲۴تیم در چهار گروه شش تیمی برای معرفی هشت تیم به مسابقات لیگ استان آغاز شد که سرانجام‌ دوتیم خوش ترکیب جنوب و نفت به دیدار نهايي راه یافتند.

خاطره های دهه ۶۰ و ۷۰ جنوب اهواز زنده شد/حبیب خبر

فینال این رقابت‌ها در ورزشگاه اختصاصی و زیبای مناطق نفتخیز با حضور مدیران ورزشی از جمله‌ دکتر منصور قنبرزاده نایب رییس فدراسیون فوتبال کشور، عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان، حاج قاسم دبیری دبیر هیات فوتبال کلان شهر اهواز به همراه مدیران اداری ورزشی مناطق نفتخیز، پیشکسوتان فوتبال اهواز و جمعی از خانواده های بازيکنان دوتیم آن هم در ساعت مناسب آب و هوا و زیر نور، برگزار شد.

خاطره های دهه ۶۰ و ۷۰ جنوب اهواز زنده شد/حبیب خبر

دیدار فینال رقابت‌های زیر ۱۴سال در حقیقت یاد آور دیدار شهرآورد معروف فوتبال اهواز که هرزمان در دهه شصت و هفتاد میان دوتیم اهوازی جنوب و نفت برگزار می شد ورزشگاه تختی اهواز مملو از تماشاگر می شد.

 شب گذشته نیز ورزشگاه مناطق نفتخیز جنوب میزبان شهرآورد کوچک فوتبال اهواز بود.  دراین دیدار حضور نایب رییس فدراسیون فوتبال به همراه عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان  نشان از توجه جدی و اهمیت به فوتبال پایه بود.

خاطره های دهه ۶۰ و ۷۰ جنوب اهواز زنده شد/حبیب خبر

در بازی نهایی تیم خوش ترکیب جنوب اهواز با مدیریت استاد "لفته سه برادران" پدر فوتبال اهواز و سرمربیگری "بالدی" جوان رعنای فوتبال پایه اهواز موفق شد با ارایه یک بازی روان- که سرشار از نمایش تکنیک ناب فوتبال خوزستان بود- دو بر یک تیم سخت کوش نفت را مغلوب کند و عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال زیر ۱۴ سال اهواز را به دست آورد.

 در برگزاری این مسابقات- که با نظم خاصی برگزار شد- آقایان حاج قاسم دبیری، فارس پوریان و اعضای هیات فوتبال کلان شهر اهواز- زحمات فراوانی کشیدند که از آن ها قدردانی می شود.

 خاطره های دهه ۶۰ و ۷۰ جنوب اهواز زنده شد/حبیب خبر

 در پایان دیدار فینال، جام بسیار زیبای قهرمانی و مدال های در نظر گرفته شده از سوی طالقانی رییس هیأت فوتبال، دکتر منصور قنبرزاده نایب رییس فدراسیون فوتبال، مدیران مناطق نفتخیز و استاد لفته سه برادران با مجری‌ شور آفرین و گزارشگر پیشکسوت صدا و سیما خوزستان (سعید سعودي) به بازیکنان تیم جنوب اهواز اهدا شد.

خاطره های دهه ۶۰ و ۷۰ جنوب اهواز زنده شد/حبیب خبر

 دراین شب خوب فوتبالی آنچه زیباتر از بازی فینال فوتبال زیر ۱۴سال چشم نواز شد حرکت فرهنگی و کم نظیر بازیکنان و مربیان و اعضای کادر فنی و مدیریتی به همراه استاد لفته سه برادران بود که با برگزاری نماز شکر همه حاضران در ورزشگاه را به وجد آورد و مورد تشويق قرار گرفت. همچنین جام نایب قهرمانی این مسابقات به کاپیتان تیم نفت اهواز اهدا شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید