امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 منادی: هنرمندان خوزستان جزو برترین‌های کشورند

مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی استان گفت: خوزستان خواستگاه تمدن ایرانی بوده و همواره در موضوع های فرهنگی و هنری سرآمد کشور است.

به گزارش حبیب خبر، "مجید منادی" روز پنجشنبه نهم آذرماه ۱۴۰۲ در نشست تخصصی جبهه رسانه انقلاب در اهواز اظهار کرد: تنوع اقوام و دارا بودن مرزهای مختلف آبی و دریایی و همچنین وجود صنایع مختلف در خوزستان موجب شد تا این استان همواره پرخبر باشد.

او افزود: وجود منابع خدادادی متعدد و فرهنگ و تمدن ایرانی در خوزستان و خدمت رسانی مردم در ایام اربعین، این استان را از دیگر استان‌های کشور متمایز کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان گفت: معمولا در جشنواره‌های کشوری از جمله هنر و رسانه، بیش ترین مقام‌ها به نویسندگان و هنرمندان خوزستانی اختصاص می‌یابد که این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

او افزود: در برخی از رسانه‌های خارجی، مواردی به استان نسبت داده می‌شود که حقیقت ندارد. خوزستان در بسیاری موارد پیشرو بوده و اصحاب فرهنگ و هنر آن جزو برترین‌های کشور هستند.

منادی گفت: اگرچه در زمینه آب و فاضلاب و کیفیت هوا با مشکلات جدی روبه‌رو هستیم اما رسانه‌های استان باید ضمن امیدآفرینی در سطح جامعه، اقدامات مفید و کارهای موفق استان را اطلاع رسانی و نشر دهند.

او افزود: امروز تمرکز ماشین رسانه دشمن روی خوزستان است چرا که از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است.

منادی گفت: اگر اتفاقی در خوزستان- با توجه به استراتژیک بودن آن- رخ دهد رسانه‌های معاند به گونه‌ای موضوع را مطرح می‌کنند تا فضایی ناامیدکننده در میان مردم به وجود آید.

او افزود: با وجود اینکه برخی استان‌ها به لحاظ آسیب‌های اجتماعی، شرایط بدتری دارند اما همواره تصور می‌شود که در خوزستان مشکل های بسیاری وجود دارد لذا نقش رسانه‌ها در ایجاد روحیه امید و انگیزه بسیار پررنگ است.

بر اساس این گزارش، خوزستان جزو پنج استان پرجمعیت کشور به شمار می رود./ منبع: ایرنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید