امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اعلام نتایج جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان دزفول 

نتایج پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان دزفول در حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نماینده مردم دزفول و جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به هنر نمایش توسط هیات داوران اعلام شد و از نفرات برتر قدردانی به عمل آمد.

به گزارش حبیب خبر، دبیر پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول روز جمعه اظهارکرد: لوح تقدیر در بخش صحنه‌ای این جشنواره در طراحی و ساخت عروسک به طراح عروسک‌های نمایش شازده کوچولو مرضیه درخشان نیا از شهرستان همدان اهدا شد.

عبدالحمید صادق جولا افزود: در بخش صحنه‌ای طراحی لباس نیز لوح تقدیر به طراح لباس پ پاک ت تمیز به یگانه محمودی از استان فارس اهدا شد.

دبیر این جشنواره اضافه کرد: جایزه ویژه طراحی لباس این بخش نیز به طراح لباس نمایش لولوی آوازه خوان فریده مرادی از شهرستان آغاجاری استان خوزستان اهدا شد.

وی گفت: در بخش گریم این جشنواره نیز لوح تقدیر و جایزه ویژه به طراح گریم نمایش هفت در مهربونی و طاهره ذاکری از شهرستان دزفول اهدا شد.

صادق جولا ادامه داد: در بخش پوستر و بروشور این جشنواره نیز لوح تقدیر و جایزه ویژه به طراح بروشور نمایش هفت در مهربونی اثر علی خردمند از دزفول اهدا شد.

وی بیان کرد: در بخش موسیقی نیز لوح تقدیر این بخش به آهنگساز هفت در مهربونی اثر محمدمهربان زاده از شهرستان دزفول اهدا شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول اظهارکرد: در بخش طراحی صحنه نیز لوح تقدیر به طراح صحنه لولوی آوازه خوان اثر جواد قلی پور از شهرستان آغاجاری اهدا شد.

وی ادامه داد: دیپلم افتخار بخش طراحی صحنه به طراح صحنه نمایش شازده کوچولو اثر مرضیه درخشان نیا از شهرستان همدان تقدیم شد.

صادق جولا گفت: در بخش بازیگری نیز هیات داوران بدون اولویت از بازیگران کودک و نوجوان این جشنواره که تجربه متفاوتی داشته اند شامل معصومه ولی پور برای بازی در نمایش لولوی آوازه خوان از شهرستان آغاجاری، یگانه کشاورزی برای بازی در نمایش لولوی آوازه خوان از شهرستان آغاجاری، یاسین ابراهیمیان برای بازی در نمایش شازده کوچولو از شهرستان همدان و سینا عیسوند برای بازی در نمایش ۲۸۸۸ از شهرستان دزفول تقدیر کردند.

وی ادامه داد: در بخش بازیگری زن این جشنواره نیز رتبه سوم به فاطمه ابرا پایدار برای نمایش نون زنجبیلی از شهرستان همدان رسید.

دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر ملی کودک و نوجوان دزفول بیان کرد: رتبه دوم بازیگری زن نیز به زهرا حسینی برای نمایش پ پاک ت تمیز از شهرستان شیراز رسید و دیپلم افتخار و جایزه ویژه رتبه نخست بازیگری زن نیز به پگاه اسماعیل بخش برای نمایش هفت در مهربونی از دزفول تقدیم شد.

وی ادامه داد: در بخش بازیگری مرد نیز هیات داوران پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان به پاس حمایت و تداوم حضور مستمر در تئاتر کودک و نوجوان به مرتضی تحصیلی را برای نمایش شازده کوچولو از همدان انتخاب کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ادامه داد: لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه سوم بازیگری مرد نیز به مصطفی تمیمی پور برای بازی در نمایش لولوی آوازه خوان از شهرستان آغاجاری اهدا شد.

صادق جولا اظهارکرد: لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه دوم بازیگری مرد نیز به حمیدرضا رضایی مجد برای بازی در نمایش نون زنجبیلی از همدان داده شد.

وی افزود: دیپلم افتخار و جایزه بازیگری رتبه نخست مرد نیز به علی رستمی برای بازی در نمایش ۲۸۸۸ از شهرستان دزفول اهدا شد.

دبیر جشنواره ملی کودک و نوجوان دزفول گفت: هیات داوران در بخش نویسندگی از رضا فیاضی برای نمایش لولوی آوازه خوان و عقیل جماعتی برای نمایش ۲۸۸۸ از شهرستان دزفول تقدیر کرد.

وی افزود: در بخش کارگردانی این جشنواره نیز هیات داوران از کارگردان نمایش نون زنجبیلی اثر فاطمه ابرا پایدار از همدان تقدیر کرد و رتبه سوم کارگردانی به کارگران نمایش هفت در مهربونی از امیر خردمند از شهرستان دزفول رسید.

صادق جولا با بیان اینکه لوح تقدیر رتبه دوم کارگردانی به نمایش ۲۸۸۸ ستار رشنو از شهرستان دزفول رسید، بیان کرد: هیات داوران در رتبه اول بخش کارگردانی این جشنواره انتخابی نداشت.

داوران بخش نمایش این جشنواره مجید قناد، امیر مشهدی عباس از اساتید برجسته حوزه کودک و نوجوان و مهدی درویش از داوران به نام استان خوزستان بودند.

داوران بخش نمایشنامه نویسی این جشنواره نیز شهرام کرمی و ساسان شکوریان و داوران بخش صحنه‌ای و خیابانی این جشنواره مهدی درویش، سعید گل گل و سیدعزیز آرین بودند.

آیین پایانی پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول روز جمعه در سالن آیت الله قاضی دانشگاه جندی شاپور دزفول برگزار شد.

۱۳۱ اثر به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دزفول ارسال شد.

هشت اثر هنرمندان استان‌های همدان، اصفهان، خراسان رضوی، بوشهر، فارس، آذربایجان شرقی و خوزستان برتر شدند که ۲ اثر از این تعداد مربوط به هنرمندان دزفول است.

آیین گشایش این جشنواره ۲۲ آبانماه در بوستان دولت دزفول برگزار شد./منبع: ایرنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید