امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 کنگره ملی شعر سرداردل ها فراخوان داد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از انتشار فراخوان کنگره ملی شعر سرداردل ها خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، "مجید منادی" با اشاره به انتشار فراخوان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل ها ویژه گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید سرفراز اسلام و انقلاب حاج قاسم سلیمانی افزود: در کنگره امسال بناست ضمن گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی، رشادت ها و‌ مجاهدت های بی شمار سردار خادم سید الشهدا فرمانده محترم قرارگاه منطقه ای کربلا را (که خود فرزند شوشتر است) ارج نهاده و از خدمات بی شمار این عزیز  قدردانی شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  در ادامه با برشمردن بخش های جشنواره گفت: شهدای مدافع حرم، شهید سردارحاج قاسم سلیمانی و طوفان القصی از بخش های اصلی این کنگره خواهد بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان با تاکید به شرکت گسترده شاعران و علاقه مندان سراسر کشور در این رویداد ادبی و ارزشی، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره را ۲۰ آذر و برگزاری آن را ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام و تاکید کرد: مهلت ارسال اثر به کنگره ملی سردار دل ها تمدید نخواهد شد و  شاعران گران قدر می توانند آثار خود را با موضوع های ذکر شده در فراخوان، از طریق ایتا به شماره ۰۹۱۶۶۰۹۲۳۵۲ ارسال کنند.

منادی در پایان گفت: دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم شوشتر و قدردانی از آنان، برپایی نمایشگاه عکس، کتاب و نقاشی با موضوع سردارسلیمانی و مظلومیت مردم فلسطین و غزه از برنامه های این کنگره ملی و ادبی ست.

گفتنی است: کنگره ملی شهر سردار دل ها ۲۹ آذر ماه ساعت ۲۰ در تالار فرهنگ شوشتر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید