امروز:
سه شنبه - 18 ارديبهشت - 1403
ساعت :

عوامل و هنرمندان نمایش "مظلوم امکورن" در شهرستان باوی تجلیل شدند

از هنرمندان گروه نمایش "مظلوم امکورن"با اهدای لوح تقدیر و هدایای قدردانی شد.

 به گزارش حبیب خبر، نمایش کمدی "مظلوم امکورن" به زبان عربی با نویسندگی و کارگردانی محمد نگراوی و بازی قاسم بدوی، علی خنافره، مائده عچرش جلال عظیمی، محمد مهدی نگراوی از ۱۱ تا ۱۵ آذر ماه به مدت ۵ شب پذیرای مخاطبان قرار گرفت و با استقبال شهروندان شهرستان باوی مواجه شد.

 این نمایش به زبان عربی با هدف پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، آگاهی سازی شهروندان به رعایت مسایل بهداشتی و همچنین نقش ماندگار پرستاران در بحران کرونا به روی صحنه رفت که در  پایان اجراها، از بازیگران این نمایش و تهیه کننده این نمایش محمدمهدی دلف لویمی تقدیر شد.

در آیین اختتامیه اجرا عمومی نمایش- که اعضای شورای شهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی، ناصر ریاحی کارگردان تئاتر و مصطفی بوعذار دبیر چهارمین سوگواره ملی تئاتر میدانی وتعزیه اربعین حسینی وعلی بنی طرفی زاده هنرمند فعال خوزستان حضور داشتند- لوح تقدیر سوگواره ملی به محمد نگراوی- که مدیر هماهنگی و ناظر اجرا در سوگواره ملی بود- توسط دبیر سوگواره اهدا شد.

 همچنین در اقدامی شایسته گروه اجرایی با همکاری اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی باوی با اهدای لوح تقدیر از معصومه عموری بازیگر افتخار آفرین تئاتر خوزستان در پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر ارسباران تقدیر کرد.

 در این آیین منصور سلامات مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باوی با تاکید بر رونق فعالیت های نمایشی در شهرستان از عموم شهروندان خواست در انجمن های نمایش هنرهای تجسمی و شعرا مشارکت فعال داشته باشند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید