امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

نقش تئاتر خیابانی در آگاهی‌سازی مردم/ راهی برای ورود جوان‌ها نیست

 

  از بازیگر خوزستانی و برگزیده جشنواره ملی تئاتر ارسباران، تقدیر شد.

 

 همزمان با مراسم اختتامیه سی‌وسومین جشنواره تئاتر خوزستان که شامگاه گذشته با حضور اصغر همت بازیگر سینما و تئاتر کشور در محل تالار آفتاب برگزار شد، از معصومه عموری، بازیگر خوزستانی و برگزیده جشنواره ملی تئاتر ارسباران، تقدیر شد.

 

  در این مراسم با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر سی‌وسومین جشنواره تئاتر خوزستان از بانوی فعال تئاتر خوزستان معصومه عموری که در جشنواره ملی تئاتر ارسباران به میزبانی استان آذربایجان شرقی حائز رتبه برتر شده بود و در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اقدامی شایسته جایزه خود را به پرستاران و شهدای مدافع سلامت استان خوزستان اهدا کرده بود با لوح تقدیر از تلاش ایشان و اقدام ارزنده وی قدردانی شد.

 

  معصومه عموری نخستین کارگردان زن تئاتر خوزستان در بخش خیابانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و بازیگر فعال تئاتر صحنه‌ای و خیابانی است که تاکنون در جشنواره‌های ملی در سطح کشور رتبه‌های برتر بازیگری اول را کسب کرده است.

 

 این بانوی تئاتر خوزستانی چندی پیش با نمایش «درد پنهان» به عنوان تنها نماینده استان در پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر ارسباران حضور داشت که در رقابت با سایر هنرمندان کشور حایز رتبه برتر بازیگری زن شده بود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید