امروز:
پنجشنبه - 20 ارديبهشت - 1403
ساعت :

"هر خودی همیشه تنهاست"، کتابی داستانی است که به تازگی از سوی نشر «کتاب هرمز» اهواز به چاپ رسیده است.

به گزارش حبیب خبر، "مصطفی عظیمی فر" نویسنده اندیمشکی پیش از این، مجموعه "هزار سال پس از پاییز" را در سال ۱۳۹۹ به چاپ رسانده بود.

کتاب "هر خودی همیشه تنهاست" که در قالب یک داستان بلند عرض اندام می کند، زندگی یک نویسنده را به تصویر می کشد که قصد دارد با چاپ نخستین اثر خود، قلمش را به جامعه معرفی کند‌!

او به رغم تمام مشکل ها، با سرسختی این کار را انجام می دهد و تصمیم می گیرد توزیع کتاب های خود را در فضای کوچک اینستاگرام، خود آغاز کند.

چند روزی کار توزیع را پیش می برد تا اینکه خانمی به نام هاجر ساطور زاده کتاب را سفارش می دهد. دست بر قضا هاجر از همشهریان نویسنده است!

نویسنده بلافاصله کتاب را برای آن خانم ارسال می کند. ناگهان بعد از چند روز متوجه می شود برادران هاجر که بسیار انسان های غیرعادی و زورگویی هستند، کتاب را در اتاق خواهر پیدا کرده اند!

با رخ دادن آن اتفاق، برادران هاجر به نویسنده هشدار می دهند که یا باید با خواهر بیوه شان ازدواج کند یا او را با کتاب هایش چال خواهند کرد!

نویسنده بی نوا به ناچار قبول می کند و اینچنین می شود که وارد خانواده ای پر از ناهنجاری می شود...

مصطفی عظیمی فر سعی کرده است با تکیه بر این موضوع، برخی ناهنجاری های جامعه را به تصویر کشیده و آنها را با تفکر و سبک خود بررسی کند.

کتاب «هر خودی همیشه تنهاست» با وجود اینکه یک کتاب طنز به حساب می آید اما مفهوم ها و جمله های ادبی زیادی را در خود جای داده که هر کدام از آنها می تواند چراغ راهی برای آینده بهتر باشند!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید