امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

نمایندگان مجلس امروز مشکلات آبی خود را با وزیر نیرو در میان گذاشتند که همین موضوع موجب ایجاد بی‌نظمی در جریان تذکرهای جمعی از نمایندگان شد و با تذکر و برخورد هیات رییسه همراه بود.

 در جلسه علنی روز ( چهارشنبه ۲۱ خرداد) مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو گزارش هایی را از عملکرد وزارت‌خانه‌اش در صحن مجلس ارائه داد، پس از صحبت‌های اردکانیان نوبت به تذکر نمایندگان رسید. 

هنگامی‌که بهارستان‌نشینان شروع به صحبت درباره مشکلات آب و برق در حوزه‌های انتخابیه خود و دیگر استان‌ها کردند، شماری از نمایندگان جنوب کشور دور وزیر نیرو حلقه زدند که با اعتراض همکاران‌شان رو‌به‌رو شدند.

نمایندگانی که در حال تذکر دادن بودند، به همکاران شان گوشزد کردند که «حضور شما در اطراف وزیر مانع می‌شود که ایشان صحبت‌های ما را بشوند لطفا بر سر جای خودتان بنشینید تا آقای اردکانیان هم متوجه حرف‌های ما شود.»

رئیس مجلس هم در ادامه با همراهی نمایندگانی که نسبت به شلوغی دور وزیر نیرو اعتراض داشتند، از آن دسته از نمایندگانی که گعده کرده بودند، خواست بر جای‌شان برگردند اما آن‌ها بدون توجه به حرف رئیس مجلس به صحبت‌های خود با اردکانیان ادامه دادند.

یکی از نمایندگان جنوب کشور در واکنش به رئیس مجلس گفت: آب غیزانیه مشکل دارد و باید آقای وزیر بداند!

در ادامه اعضای هیأت رییسه که دیدند نمایندگان قصد ندارند سر جای‌ خودشان بنشینند، به وسط صحن آمدند و نمایندگان دور وزیر را متفرق کردند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید