امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

قدردانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از تلاش آتش نشانان اهواز
 
 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با حضور در جمع آتش نشانان و اهدای لوح سپاس و گل از اقدامات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز تجلیل کرد.

به گزارش وب سایت حبیب خبر، به مناسبت گرامی داشت هفته کارگر، ارسلان غمگین و هیات همراه روز چهارشنبه ۳ اردی بهشت ماه برای تجلیل از اقدامات آتش نشانان در مقابله با بحران کرونا ویروس در سازمان آتش نشانی اهواز حضور یافت و مورد استقبال ابراهیم قنبری رییس سازمان قرار گرفت.
وی در این دیدار اظهار کرد: لازم دانستیم از اقدامات آتش نشانان در دوران شیوع کرونا که امری ماندگار و خداپسندانه است قدردانی کنیم.
غمگین افزود: در بحران اخیر همه در خانه ماندند اما آتش نشانان در طول شبانه روز برای خدمت رسانی به شهروندان در محل کار حاضر بودند و با انجام اقدامات موثر خود توانستند خدمتی قابل قبول ارایه نمایند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: به نمایندگی از جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونگران کشور از کوشش آتش نشانان قدردانی و سپاسگزاری می کنم و از خداوند متعال آرزوی سلامتی و سربلندی برای همه آتش نشانان- که با تلاش شبانه روزی در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند- مسالت دارم.
در ادامه این جلسه رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ضمن تشکر از حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا موظف به ضد عفونی کردن مناطق مختلف کلان شهر اهواز به وسیله ماده ضد عفونی کننده آب ژاول به منظور مقابله با گسترس این ویروس شدیم.
ابراهیم قنبری افزود: در جریان این اقدامات- که در یک پروسه مدون و برنامه ریزی شده انجام شد- موفق به ضد عفونی کلان شهر اهواز و حومه شدیم؛ البته این اقدامات تا مهار کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.
در پایان این جلسه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و هیات همراه با حضور در میان آتش نشانان، با اهدای گل و لوح سپاس از تلاش شبانه روزی آنان قدردانی کردند.
همچنین رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به رسم یادبود تمثال سردار رشید اسلام، شهید قاسم سلیمانی را به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اهدا کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید