امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: تاکنون ۴۰ هزار تن گندم و ۵ هزار تن کلزا از کشاورزان خوزستانی خریداری شده و در حال حمل به مراکز ذخیره‌سازی است.

جمشید بنی‌فری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به روند خرید گندم و کلزا از کشاورزان خوزستانی اظهار کرد: عملیات خرید این دو محصول از روز ۲۲ فروردین ماه در استان آغاز شده است و روند خرید تا پایان فصل برداشت ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به فعالیت مراکز خرید تاکنون ۴۰ هزار تن گندم و ۵ هزار تن کلزا از کشاورزان خوزستانی خریداری شده و در حال حمل به مراکز ذخیره‌سازی است.

مدیر تعاون روستایی خوزستان تصریح کرد: درهای سیلوها و انبارهای شبکه یکپارچه تعاون روستایی خوزستان برای خرید کلزا از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب و برای خرید گندم از ۸ صبح تا ۲۲ شب به صورت یکسره باز هستند.

بنی‌فری با اشاره به مخاطرات ناشی از شیوع کرونا و ضرورت جذب سریع کلزا و گندم مازاد بر نیاز کشاورزان اظهار کرد: تلاش می‌شود کشاورزان با کمترین معطلی، محصولات تولیدی خود را به سیلوها تحویل دهند.

مدیر تعاون روستایی خوزستان با اشاره به اینکه برای سرعت عمل در مدیریت خرید گندم و دانه روغنی کلزا، خوزستان به چهار بخش تقسیم شده است، گفت: برای هر بخش از استان یک ستاد معین تعیین شده تا مدیریت بهتری بر خرید این دو محصول داشته باشند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید