امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

رییس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: به منظور پیشگیری و حل و فصل اختلافات میان کشاورزان، شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ویژه نظام صنفی کشاورزان و منابع طبیعی راه اندازی می‌شود.

عبدالعباس زبیدی نیا در جلسه انعقاد تفاهم نامه تشکیل شعب تخصصی شورای حل اختلاف ویژه نظام صنفی کشاورزان و منابع طبیعی در استان گفت: براساس سیاست‌های قوه قضائیه پیرامون اهمیت صلح وسازش و نقش آن در احقاق حق و پیشگیری از اطاله دادرسی و به منظور پیشگیری و حل و فصل اختلافات بین کشاورزان بزودی شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ویژه نظام صنفی کشاورزان و منابع طبیعی در خوزستان تشکیل و راه اندازی خواهند شد.

معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان افزود: ایجاد صلح و سازش اختلافات بین تمامی اصناف از اهداف شورا‌های حل اختلاف است و باید موانع ایجاد صلح و سازش مورد بررسی و رفع شوند.

زبیدی نیا اظهار کرد: توجه به قشر زحمتکش کشاورزان بر اساس فرامین مقام معظم رهبری می‌تواند در تحقق جهش تولیدات کشاورزی تأثیر بسزایی داشته باشد و باید از این قشر جهت رونق محصولات کشاورزی حمایت مضاعفی صورت بگیرد.

در این جلسه مسعود اسدی رئیس نظام صنفی کشاورزان و منابع طبیعی خوزستان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه شورا‌های حل اختلاف در حل و فصل دعاوی در جامعه و همچنین فراهم کردن تشکیل و راه اندازی شعبه تخصصی این صنف، گفت: کشاورزان نقش مهم و بسزایی در تولیدات کشور ایفا می‌کنند و امروز برای حفظ شأن و منزلت این قشر زحمتکش و حل و فصل اختلاف جامعه کشاورزان شعبه تخصصی ویژه نظام صنفی کشاورزان و منابع طبیعی در استان راه اندازی خواهند شد.

در پایان این جلسه تفاهم نامه تشکیل شعبه تخصصی شورای حل اختلاف ویژه نظام صنفی کشاورزان و منابع طبیعی در استان بین شورا‌های حل اختلاف خوزستان و نظام صنفی کشاورزان و منابع طبیعی استان منعقد گردید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید