امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دفترچه درمانی بیمه سلامت خوزستان تا پایان خرداد تمدید شد

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان گفت: دفترچه‌های درمانی افراد زیرپوشش بیمه سلامت تا پایان خرداد ۱۳۹۹ تمدید شد و نیازی به تمدید اعتبار نیست.

پیش از این با افزایش مخاطرات ناشی از کرونا و ضرورت ماندن در خانه برای کنترل این اپیدمی ، اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان فروردین تمدید شده بود.
دکترعلی خسروی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور رفاه حال افراد زیرپوشش بیمه سلامت و جلوگیری ازتردد غیرضروری، دفترچه‌های درمانی که مدت اعتبار آنان به پایان رسیده نیازی به تمدید ندارند و همچنان برای موسسه‌های درمانی طرف قرارداد معتبر هستند.
وی گفت:دارندگان دفترچه‌های درمانی که برگه‌های آن به پایان رسیده برای صدور دفترچه‌های جدید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.
حدود ۲.۴میلیون نفراز جمعیت ۴.۷میلیون نفری خوزستان زیرپوشش بیمه سلامت هستند.
رییس روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت:اعتبار دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی که مهلت آنها سر آمده نیز تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ تمدید شده است.
محمدرضا بهوند یوسفی افزود:دارندگان دفترچه‌های درمانی برای تمدید دفترچه، نیازی به مراجعه به دفاتر کارگزاری تامین اجتماعی ندارند و همچنان برای موسسه‌های درمانی ، داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها معتبر هستند.
به گزارش ایرنا موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.
شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی ، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید