امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلا ۸۸ نفر در استان خوزستان به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

علی احسان پور در تشریح آخرین وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان گفت: به رغم دعوت مردم به رعایت توصیه‌های بهداشتی و اجتناب از تردد‌های غیرضروری، شاهد سیر صعودی ابتلا به این بیماری طی روز‌های گذشته در استان هستیم، بطوریکه در ۲۴ گذشته، ابتلا ۸۸ نفر به کرونا ویروس مثبت اعلام شده است.

او در تفکیک آمار مبتلایان به ویروس کرونا در نقاط مختلف خوزستان اظهار داشت: در مدت مذکور، اهواز ۶۲ مورد، حمیدیه ۶ مورد، آبادان ۵، مورد، خرمشهر و دزفول هر کدام ۳ مورد، اندیمشک، هویزه و دشت آزادگان هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های رامشیر، کارون و هندیجان هر کدام یک مورد گزارش شده است.

احسان پور بیان کرد: با شناسایی این ۸۸ مورد تعداد مبتلایان به کرونا در استان، تعداد مبتلایان به یک هزار و ۵۴۸ مورد افزایش یافت، ضمن اینکه در ۲۴ ساعت گذشته،  ۴ نفر از بیماران مبتلا جان خود را از دست دادند تعداد فوت شدگان به ۱۵۳ نفر رسید.

به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر ۱۹۵ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و تاکنون یک هزار و ۲۰۰ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به تداوم سیر افزایشی ابتلا به کرونا ویروس تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم هنگام حضور در خارج از خانه اصول بهداشتی و مراقبتی را بیش از پیش رعایت کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید