امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ساماندهی ۵۰۰ تیم گندزدایی در استان خوزستان

جانشین قرارگاه شفا سپاه ولی عصر (عج) خوزستان از ساماندهی ۵۰۰ تیم گندزدایی متشکل از اعضا بسیج خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی در حاشیه امضا تفاهم نامه قرارگاه شفا سپاه با معاونت بهداشت و درمان خوزستان گفت: قرار است در این تفاهم نامه بسیج را در کمک به سلامت استان سازماندهی نماییم.

او با بیان اینکه بسیج همیشه در مواقع سخت همراه مردم است افزود: امروز نیز در این تفاهم نامه منعقد شده تا ۵٢٣ تن بسیجی در اختیار تیم‌های سالم سازی در استان خوزستان قرار بگیرند. 

جانشین قرارگاه شفا سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در ادامه  گفت: همچنین در این تفاهم نامه بنا شده است تا ۴۵۴ تن با عنوان گروه مراقبین سلامت، ٣ هزار و ٢۶٨ نفر در تیم‌های غربالگری سازماندهی شوند و ۵۰۰ گروه نیز با عنوان تیم‌های گند زدایی در استان ساماندهی خواهند شد.

ساماندهی ۵۰۰ تیم گندزدایی در استان خوزستان

سرهنگ حاجتی اظهار کرد: قصد ما آن است تا سازماندهی به گونه‌ای باشد که سرعت بیرون راندن ویروس کرونا از شهر ها، استان و کشور سرعت یابد.  در حوزه نیرو انسانی در این ۴ بخش کمک می‌شود و در حوزه تولید و توزیع نیز کمک می‌شود تولید ماسک و مواد بهداشتی توسط بسیجیان و توزیع بسته‌های حمایتی برای قشر ضعیف و مستضعف جامعغه انجام می شود.

امضا تفاهم نامه به منظور ساماندهی بسیجیان است

سید مهدی حسینی زاده، مسئول مرکز بهداشت خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با ذکر این نکته که از همان ابتدا شیوع ویروس کرونا در دانشگاه جندی شاپور و بهداشت «عزیزان» بسیج و سپاه را در کنار خود داشته ایم گفت: ما از ظرفیت این افراد استفاده کردیم. بسیجیان در چند فعالیت و به صورت منسجم مشغول به فعالیت هستند

ساماندهی ۵۰۰ تیم گندزدایی در استان خوزستان

او افزود: از جمله فعالیت ها، غربالگری است که به منظور شکل دهی منظم‌تر و آرایش دقیق‌تر نیرو‌ها تحت عنوان غربالگری، مراقبت و سالم سازی در حال انعقاد تفاهم نامه با سپاه پاسداران هستیم.

مسئول مرکز بهداشت خوزستان بیان داشت: در حوزه سالم سازی، ۵۴۳ گروه طراحی و سازماندهی شده است و افراد به سامانه ۳۰ معرفی شدند که اکنون نیز در حال آماده سازی چک لیست‌ها هستند و در سامانه نیز اقدامات رصد می‌شود.

حسینی زاده از حضور بسیجیان در کنار گروه‌های مراقبین سلامت و کمک به بهورزان در خانه‌های بهداشت و درمان خبر داد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید