امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: شمار بالای بیماران مبتلا به کرونا ویروس شناسایی شده در شهرها، نشان دهنده قدرت بیمار یابی است.

فرهاد ابول نژادیان گفت: تعداد بالای بیماران مبتلا به کرونا ویروس شناسایی شده در شهرها، نشان دهنده قدرت بیمار یابی است.

او افزود: همکاران در امیدیه زحمت و تلاش خود را انجام داده و اورژانس خاکستری در هر دو بیمارستان امام رضا (ع) و نفت برای پذیرش بیماران کرونایی آماده شده است.

ابول نژادیان بیان داشت: در امیدیه ۱۵ بیمار وجود دارد که از این تعداد هفت بیمار از دو خانواده هستند و اقدامات لازم حمایتی و قرنطینه در خصوص خانواده‌های مبتلایان انجام شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: در طرح غربالگری و خود اظهاری مردم از طریق سامانه salamat.gov.ir، امیدیه بصورت کامل پوشش داده شده و تقریبا ۱۰۰ درصد جمعیت آن مورد غربالگری قرار گرفته اند.

این مقام مسوول گفت: چنانچه در شهری تعداد بیماران شناسایی شده بیشتر شد، این امر نشان دهنده ضعف و کم‌کاری مسئولین نیست، بلکه نشان دهنده قدرت ما در بیمار یابی و شناسایی مبتلایان به کرونا ویروس است، بیمار یابی قوی برای ما بسیار مهم است و در این صورت است که می‌توانیم در مراحل اولیه بیماران را شناسایی کرده و اقدامات درمانی برای جلوگیری از ابتلاء سایرین را مدنظر قرار دهیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید