امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

کشف ۲۴۳ کیلوگرم موادمخدر در خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۲۴۳ کیلوگرم انواع موادمخدر در هفته جاری در سطح استان کشف شد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده شامگاه پنجشنبه با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی پلیس خوزستان مبارزه با سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر است، اظهار داشت: پلیس مبارزه بامواد مخدر استان با همکاری شهرستان های تابعه در ۶ روز گذشته با تلاش اطلاعاتی و اجرای طرح های برخورد با سوداگران مرگ ۱۵ قاچاقچی و خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها یک دستگاه خودروی سنگین ، هفت دستگاه خودرو سبک و یک دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر توقیف شدند، افزود: در این رابطه مقدار ۷۹ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش و ۱۶۳ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک به همراه یک قبضه اسلحه کلت کمری کشف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی گفت: نیروی انتظامی مقتدرانه با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند، مقابله خواهد کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان از شهروندان خواست‌ که هرگونه موارد مربوط به خرید و مواد مخدر را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید