امروز:
چهارشنبه - 7 شهريور - 1403
ساعت :

نصیرزاده: آموزشگاه بازیکن پرور نیاز داریم

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در نخستین رخ به رخ شدن با خبرنگاران اهوازی گفت: شفافیت و صراحت به همرا ثبات و اعتقاد به موفقيت  مسیر حرکت بنده در فضای مدیریت باشگاه فولاد است.

 به گزارش ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ حبیب خبر، "هوشنگ نصیرزاده" افزود: به توانمندی مدیریت بومی و هوادار حمایت کننده و مردم خوزستان که خود در میان آن ها بزرگ شده ام پای‌بند هستم و به همین دلیل وقتی قبول مسوولیت کردم هيچ کس را از خارج از خوزستان همراهم نیاوردم. ما خوزستانی ها کاربلد فوتبال و دارای یک ویترین رنگین کمان چشم نواز هستیم فقط نیاز به همدلی و حمایت یکدیگر داریم.

اوکه آمده بود یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان برای فصل آينده ليگ برتر معرفی کند خطاب به خبرنگاران گفت: خوش حالم در جمع  شما تلاشگران عرصه قلم و رسانه هستم. شما خبرنگاران ورزشی از برون رصد کننده درون ورزش به ویژه فوتبال هستید و بنده برای این توجه وتلاش شما ارزش فراوانی قایل هستم چون شما را همیاران ورزش و فوتبال می‌دانم.

او گفت: یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی تیم فولاد انتخاب کردیم؛ چون تیمی بزرگ و پر هواداری مثل فولاد خوزستان نیاز به ‌یک سرمربی مربی و کادر فنی بزرگ دارد و آقای گل محمدی علاوه بر داشتن این سازه،  خود از جنس فولاد است. او بازیکن این تیم بود و اینک سرمربی آن شد. باید همه باهم کمک کنیم  فولاد خوزستان را دوباره با نشاط تلاشگر به فوتبال ایران معرفی کنیم. فولاد توانمندی و شایستگی و قدمت رسیدن به قله موفقيت را دارد.

نصیرزاده گفت: لیست بازیکنان تیم از فصل پیش کامل است و فولاد تنها تیم لیگ برتری فوتبال ایران بوده که در فصل گذشته به جای بیشینه شش بازیکن خارجی اقدام به جذب هفت بازیکن خارجی کرده است! شوربختانه از این بازیکنان خارجی کمترین استفاده درون بازی های لیگ برتر شده به طوریکه  فولاد در فصل آینده لیگ برتر فقط اجازه جذب یک بازیکن خارجی را دارد!

مدير عامل باشگاه فولاد خوزستان در زمینه جذب بازیکن جدید گفت: باتوجه به تکمیل بودن لیست تیم، هنوز لیست بازیکنان مازاد توسط سرمربی اعلام نشده است.

اقای گل‌محمدی فیلم سی بازی‌ تیم فولاد را شخصا با حوصله بازبینی کرده و گفته بازیکنان خوب درتیم قبلی وجود دارد فقط در چند پست تیمی باید ترمیم و تقویت شود. لذا اکنون با چهار بازیکن که سه نفرشان لیگ برتری هستند مذاکره کردیم، تا لیست بازیکنان تیم فولاد تعیین تکلیف نهایی شود. هم چنین در مورد جذب دروازبان در حال رصد دقیق رویدادهای فضای نقل و انتقال ها هستیم و باید دراین مورد دقت بیشتری کرد.

مدیر عامل باشگاه فولاد افزود: در مورد نوع فعالیت آموزشگاه فوتبال فولاد که همه پرسشگر آن هستند باید عرض کنم آموزشگاه باید پشتیبان باشد. پشتیبانی از نوع کشف، سازندگی و صادر کننده به تیم بزرگسالان. اینکه آموزشگاه به سمت وسوی  قهرمان پروری برود و گفته‌ شود حتما آموزشگاه باید قهرمان رقابت‌های تیمی استانی و کشوري باشد بنده اعتقادی به این چنین موضوعی ندارم.

 چون آموزشگاه در فوتبال علمی و حرفه ای محل اموزش و پرورش نخبگان و استعداهای خلاق کشف شده می دانم. تا زمانی که بنده مسوولیت باشگاه فولاد خوزستان را داشته باشم از مسوولان آموزشگاه فوتبال فولاد مطالبه گر سازندگی و کشف استعدادهای خلاق بومی فوتبال خوزستان برای ارایه و تزریق به تیم اصلی فولاد و فوتبال پایه خواهم بود. خروجی مثبت آموزشگاه باید این چنین باشد.

سرمربی تیم فولاد نصیرزاده در پایان آیین معارفه گفت: تمرینات فصل جدید آغاز شده و به زودی برای نخستین اردوی آمادگی، تیم راهی تهران خواهد شد. در نظر است اردوي پایانی در یکی از کشورهای همسایه برگزار شود. امیدوارم با همدلی و حمایت، صبوری و آرامش مسیر تقویت و تیم برای یک فصل موفق و سرور انگیز آماده شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید