امروز:
سه شنبه - 6 شهريور - 1403
ساعت :

کار سخت است ولی امیدواریم به پیروزی/ به کمک و نگاه گرم همه نیاز داریم

 

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان، "یحیی گل‌محمدی" را به عنوان سرمربی جدید تیم  به خبرنگاران و بازیکنان معرفی کرد.

به گزارش حبیب خبر،  گل‌محمدی در آیین معارفه خود و پیش از آغاز نخستین تمرین رسمی تیم فولاد برای حضور در فصل آینده لیگ برتر، گفت: صادقانه عرض می‌کنم در هر تیمی که بودم، همیشه دوست داشتم روزی سرمربی فولاد خوزستان شوم و خدا را شاکرم که به این هدفم رسیدم و جا دارد از همه کسانی که شرایط حضور مرا  فراهم کردند به ویژه از آقای مهندس ابراهیمی، رضایی و نصیرزاده که تلاش بسیاری برای این حضور داشتند سپاسگزاری ‌کنم.

سرمربی فولاد خوزستان گفت:  می خواهم  از عبدالله ویسی و همکارانش و مدیران پیشین برای حفظ تیم فولاد در لیگ برتر تشکر ویژه کنم. چند بار هم با تلفن همراه آقای ویسی دوست خوبم تماس گرفتم گوشی ایشان خاموش بود.

کار سخت است ولی امیدواریم به پیروزی/ به کمک و نگاه گرم همه نیاز داریم

 سرمربی فولاد در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران گفت: فولاد خوزستان تیمی بزرگ و یکی از برندهای غير قابل انکار فوتبال ایران و پرطرفدار است. این تیم  عاشقان زیادی دارد. تلاش ما این است که روزهای سخت فولاد فراموش شود و با برنامه‌ریزی خوب، پاسخ حمایت هواداران را بدهیم.

هواداران فصل گذشته استرس زیادی کشیدند و ان‌شاءالله با یک کار جمعی ، روزهای خوبی را برای نام فولاد، شادی دل خودمان و حفظ قدمت و افتخارات فوتبال خوزستان رقم بزنیم.

در نقل و انتقال ها اکنون ۴ بازیکن در پست‌های مختلف جذب شده‌ که دارای تجربه و جوانی هستند. در روزهای آینده این بازیکنان به طور رسمی معرفی می‌شوند.

 اکنون تمرینات را آغاز می‌کنیم تا از دیگر حریفان عقب نمانیم. احتمالا ۲ نفر از اعضای کادرفنی خارجی باشند. هم چنین "حمید مطهری" هم  به جمع کادرفنی ما اضافه خواهد شد.

گل‌محمدی در پایان گفت: آمدنم به فولاد را یک اتفاق خاص برای تجربه یک موفقیت از نوع دیگر و این بار باکسوت مربی می دانم.

 نیاز به حمایت و همراهی و همدلی هواداران و شما خبرنگاران و همه مردم و پیشکسوتان فوتبال خوزستان دارم و می دانم اگر چنین باشیم افق روشنی پیش رو خواهیم داشت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید