امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 هدف های ورزش دانش آموزی در خوزستان

اهواز/حبیب خبر- سیدمهدی ابوس:

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه آیین پایانی پیکارهای فوتسال دانش آموزی دبستان های ناحیه دو اهواز گفت: به زودی شاهد تحول بسیار خوبی در فضاي ورزش دانش آموزی خوزستان خواهیم شد.

"سید روح الله موسوی" در گفت و گویی با خبرنگار ما اظهار کرد: برای داشتن ایرانی قوی باید دانش آموزان سالم و پرنشاط داشت و این مورد از طریق ورزش در کنار تعلیم و تربیت فراهم خواهد شد.

هدف های ورزش دانش آموزی در خوزستان

او افزود: معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در راه اهداف تعیین شده وزارت، برنامه‌ها و طرح های علمی خوبی را در نظر دارد که بر سه محور بسیار مهم ترسیم  شده اند:  ایجاد شور و نشاط همراه با روحیه شادابی در میان دانش آموزان، کشف نخبگان و استعدهای خلاق ورزش برای آینده روشن ورزش قهرمانی کشور و توجه جدی به بُعد تربیتی ورزشی که خوش بختانه ام اکنون با اجرای طرح بزرگ شهید طوقانی رواج و توسعه ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ زور خانه ای در فضای مدارس سراسر خوزستان طنین انداز شده است.

او گفت: درحقیقت این همان پرورش روح جوانمردی در میان دانش آموزان است. هم چنین با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بهینه سازی زیر ساخت های اماکن ورزشی از جمله کلاس های درس، سالن های ورزشی به ویژه ایجاد زمین های چمن مصنوعی در فضای ورزش دانش آموزی رونق خاصی را به ارمغان خواهد آورد.

 معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش در پایان استقبال تماشاگر و حضور پرنشاط والدین دانش آموزان در بازی فینال مسابقات فوتسال آموزشگاه های ابتدایی ناحیه ۲ اهواز را- که برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورده است- دلگرم کننده و بی نظیر و آن را احیای دوباره ورزش دانش آموزی برشمرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید