امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 رضاییان: آمده ام بسازم نه بسوزم!

سرپرست مدیر عاملی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در نخستین سخنرانی خود پس از آیین معارفه گفت: از امروز سینه ام را مقابل چالش های باشگاه سپر می کنم.

به گزارش خبرنگار حبیب خبر، "بهرام رضائیان"، اظهار کرد: در ابتدا تقدیر و تشکر دارم از مهندس ابراهیمی که بنده را لایق این پست دانستند. خدا را شاکرم که در این مجموعه حضور دارم. از دوستانی که در گذشته در این باشگاه زحمت کشیدند و دو قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی و سوپرجام برای خوزستان به ارمغان آورده اند، تشکر می کنم. مسوولیت من از امروز شروع می شود؛ به مسایل گذشته تیم کاری ندارم و اگر لیاقت داشته باشم شرایط را اصلاح می کنم و چنانچه نتوانم، از هیات مدیره محترم باشگاه عذرخواهی می کنم.

او خطاب به کارکنان باشگاه گفت: ایمان دارم که اگر فولاد روزی قهرمان لیگ برتر شده، به خاطر توانایی شما بوده است. مردم خوزستان سختی های زیادی کشیده اند، بنده سال های زیادی در این استان تردد داشتم و دوستان خوبی دارم. مردم خوزستان، فوتبالی و کارشناس هستند و به همین دلیل نمی توان آن ها را با دلایل غیر واقعی توجیه کرد. از امروز جای هیچ کم و کاستی وجود ندارد. باید شرایط را مطلوب کنیم و فولاد را به ریل موفقیت برگردانیم.

او در ادامه گفت: اینکه شرکت و در راس آن مدیرعامل و هیات مدیره به خاطر نتایح تیم دچار چالش شوند اشتباه است. ما باید سپر آنها باشیم، وظیفه ما به عنوان بخش ورزشی فولاد است که باشگاه را سر و سامان دهیم. اگر هوادار قرار است اعتراضی کند باید این اعتراضات به مدیرعامل باشگاه باشد.

رضاییان تصریح کرد: از امروز سینه خود را مقابل چالش های باشگاه فولاد سپر می کنم و قطعاً با همکاری شما عزیزان کار خود را انجام می دهیم. فولاد افتخار و نگین فوتبال جنوب و افتخار من به عنوان یک جنوبی است.

او افزود: باعث خرسندی بنده است که در این باشگاه بزرگ حضور داشته باشم. ما دوباره همان فولادی را خواهیم ساخت که با آقای مجید جلالی و حسین فرکی لرزه بر تن حریفانش می انداخت و همه تیم ها از آن می ترسیدند. دیگر هیچ تیمی با خاطر جمعی نباید در این ورزشگاه بازی کند.

او گفت: آمدم بسازم نه بسوزم. تا توان دارم هستم؛ نتوانستم حتما قبل از اینکه بگويند برو، خودم خواهم رفت کمی صبر و اعتماد می‌خواهم به امتحانش می ارزد. تیم فولاد از این بحران خارج خواهد شد. دست مساعدت به سمت همه اهالی فوتبال و پیشکسوتان دراز می‌کنم؛ چون می‌دانم فولادخوزستان را همه دوست دارند.

حبیب خبر: ما خوزستانی ها میهمان نواز هستیم و به خونگرمی شهرت داریم و برای شما جناب "رضاییان" در امور تیم داری، باشگاه داری و مدیریت فوتبالی از درگاه خداوند بخشنده و مهربان آرزوی توفیق و سربلندی می کنیم.

اما با هزاران چشم تمام وقایع و حواشی فوتبال را زیر نظر داریم و ضمن حمایت های لازم، لرزش گام ها، دست ها و حتا پلک زدن های مصنوعی را هم تذکر خواهیم داد.

تندرست باشید و شاد تا در هوای شادی تان، دل ها و چهره های اهالی فوتبال و علاقه مندان ورزش خوزستان و نیز هواداران، گرم و مسرور شود. ان شاءالله.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید