امروز:
چهارشنبه - 12 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ویسی: تیم نفت آبادان شلاق می خواهد!

بازیکنان بی عار شده‌اند. بی‌عاری خیلی بد است. مثل یک قمار باز که اول پولش را می‌بازد، بعد انگشتر و ساعتش را می‌دهد. بعد ماشین و خانه و زندگی‌اش را می‌دهد!

به گزارش حبیب خبر از ورزش سه، عبدالله ویسی سرمربی صنعت نفت آبادان پس از شکست مقابل ذوب آهن در کنفرانس خبری گفت: یک بازی بی روح و بی‌انگیزه داشتیم. فوتبال بازی کردن جگر، دل و شجاعت می‌خواهد. وقتی یک تیمی که ادعا دارد نمی‌تواند جلوی تماشاگرانش بازی کند، هر بازی افتضاح‌تر بازی می‌کند یعنی این تیم باید عمل جراحی بشود.

 مطمئناً این تیم نیاز دارد یک خانه تکانی درستی در آن انجام بشود. به یک سری از بازیکنان اعتماد کردیم بازیکنانی که نمی‌شد به آنها در مسیر راه اعتماد کنیم. بدون اینکه یک موقعیت گل ایجاد کنیم بازی را باختیم چون روح بچه‌ها در زمین نبود و بی انگیزه بودند.

فقط می‌توانم بگویم که شرمنده مردم و هواداران شدیم. خدا را شکر که هواداران امروز نبودند که خجالت زده بشویم. من رویم نمی‌شود که اصلا بیرون بروم نمیدانم بازیکنان الان خجالت نمی‌کشند که می‌خواهند به خانه شان بروند؟ واقعا شرم آور است و فقط می‌توانم بگویم معذرت می‌خواهم. نمی‌دانم! جلوی مردم خجالت زده هستم‌.

او در مورد اینکه آیا تاکتیک او برای این بازی مناسب بوده یا خیر گفت: ما ۳ بازی اینطور بازی کردیم و امتیاز گرفتیم و با کادر فنی و بچه‌ها صحبت کردیم. می‌خواستیم موقعیت به رقیب ندهیم و موقعیت درست کنیم. موقعیت به رقیب ندادیم اما موقعیت هم درست نکردیم.

 چون گل خوردیم آمدیم با سه مهاجم بازی کردیم که تلافی کنیم. بازیکن ذخیره من آمد زمین چه کار کرد؟ ۱۰ متر هم ندوید! فوتبالیست یعنی دونده و باید بدود. شوت زن و دریبل زن نیستی اشکالی ندارد، دویدن که بلدی! فوتبالیست ۱۰ متر ندوید. خدا را شکر امروز هواداران نبودند ولی هر بلایی سر من بیاورند راضی هستم!

ویسی درباره اینکه آیا اعلام استعفایش در نیم فصل باعث بی‌انگیزگی بازیکنان شده یا خیر گفت: شاید این هم یکی از دلایل باشد. انقدر افتضاح بودیم که همه چیز می‌تواند دخیل باشد. من اشتباه کردم و بچه‌ها هم بی انگیزه شدند. آنها هم قسم شدند که سه بازی عالی بازی کنند حتی اگر قرار باشد

من بروم ولی هیچ اتفاقی در یک سوم زمین حریف نیفتاد. عقب زمین بچه‌ها خودشان را می‌کشند ولی جلوی زمین بچه‌ها بی‌خیال هستند. انگار در پارک بازی می‌کنند! انگار سیزده بدر است و دارند با خانواده‌شان بازی می‌کنند. شما دارید پول می‌گیرید. مردم پول می‌دهند که ما را نگاه کنند. چه چیز ما را نگاه کنند؟

او در مورد مشکلات مالی گفت: اول فصل گفتم، لیست دادم اما با پول ما کسی اینجا نمی‌آید. من هم بروم کسی اینجا نمی‌آید. همین بازیکنان رقیبی که با من سلام و علیک می‌کنند، با همه‌شان صحبت کردم. پول مان خوب نیست و آب و هوای‌مان هم الان داستان و بهانه شده. این هم وضعیت جدول مان است و بازیکنان رغبت نمی‌کنند اینجا بیایند.

عبدالله ویسی صدایش را از عصبانیت بالا می‌برد و می‌گوید: در خانه خودت حداقل باید بدوی! مگر داریم چنین چیزی؟ بازیکن داریم که در ۱۱ بازی یک اوت هم برای ما درست نکرده است. خودم در زمین باشم یک اوت درست می‌کنم. اصلاً شرایط دیوانه کننده است. باید یک انقلابی در این تیم بشود. من بروم مربی بعدی بیاید دوباره او را هم اخراج می‌کنند.

ویسی ادامه داد: یک چیز خیلی عامیانه بگویم. بازیکنان بی عار شده‌اند. بی‌عاری خیلی بد است. مثل یک قمار باز که اول پولش را می‌بازد، بعد انگشتر و ساعتش را می‌دهد. بعد ماشین و خانه و زندگی‌اش را می‌دهد. بی‌عار شدیم.

این تیم یک شلاق می خواهد. حرمت خودتان و حرمت مردم را نگه دارید. آن هوادار بدبخت خودش را می‌کشد پول در می‌آورد تا بیاید شما را ببیند. من شرمنده این مردم با تمام وجودم هستم.

مربی صنعت ادامه داد: ما همه بازیکنانمان را از دست دادیم. آیا این ذوب آهنی بود که شما هر هفته می‌دیدید؟ ما باید حداقل سه امتیاز می‌گرفتیم. آیا آلومینیومی که اینجا بازی کرد آلومینیوم بازی با سپاهان بود؟ ما این بازی‌ها را هم از دست می‌دهیم. انگار همه بازیکنان مارادونا هستند.

من رویم نمی‌شود برم به باشگاه بگویم به من پول بدهید. چه کردید که پول بگیرید؟ شرایط ۱۰۰ درصد تغییر می‌کند اگر اینجا باشم؛ شرایط خوشگل تغییر می‌کند!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید