امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اگر باز قلم ورزش را متهم به چاپلوسی و فرصت طلبی قلمی برای کسب مقام و سمت اداری در چارت  سازمانی  هیات ورزش های همگانی خوزستان نکنند، می خواهیم در وصف فعالیت و عملکرد فعلی هیات ورزش های همگانی استان یادداشتی قلمی کنیم.

هیات ورزش های همگانی خوزستان بعد از عاقبت به خیر شدن در مجمع انتخاباتی و واگذاری هدایت ورزش همگانی به دکتر حاجتی- که خود از مدیران برنامه محور و پرمشغله استانی است- عده ای اعتقاد داشتند ورزش همگانی با این مدیریت جدید موفق نخواهد شد و با صراحت در فضای ورزش همگانی و مجازی گفته می شد این افرادی که سکان هدایت هیآت ورزش های همگانی استان را عهده دار  شدند، اصلا این کاره نیستند!! و عاقبت ورزش همگانی به ناکجاآباد خواهد کشید.

اما دکتر حاجتی با حوصله و صبوری و تدبیر خاص خود، ضمن سکوت در مقابل شایعه پردازان، حال ورزش همگانی را به سمت و سوی بهتر شدن برد و ابتدا دست به جوان گرایی درون هیات زد و با بهره بردن از پتانسیل دانش روز ورزش علمی، مسیر هدایت ورزش همگانی را بدون توجه به هیجانات کاذب تزریق شده به فضای ورزش استان آن را به طرف تلاش مدبرانه برای اجرای سند تحول ورزش همگانی کلان برد و در شرایطی که چراغ فعالیت جهشی ورزش همگانی استان روشن شده، ناگهان بروز ویروس کرونا و تعطیل شدن اماکن و فعالیت های ورزشی، عملا برنامه های اجرایی هیات ورزش های همگانی استان راکد کرد و در این میان عده ای نیش خود را تا بنا گوش باز کردند که ورزش همگانی استان کرونایی شده و دیگر بیلان کاری نخواهد داشت! اما تدبیر مدیریتی دکتر حاجتی با تنظیم یک تفاهم نامه واقعی و قابل اجرا با صدا و سیما،  فعالیت ورزش همگانی به جای آن که در میادین و پارک ها و سالن های ورزشی باشد، این بار از طریق یک برنامه تلویزیونی  ورزشی اختصاصی و تخصصی، فعالیت ورزش همگانی به درون خانه ها کشیده شد و یکشنبه۲۵اسفند ۹۸ با پخش نخستین قسمت این برنامه ورزشی با عنوان "ورزش برای همه" نظرها را به خود جلب کرد.

در این برنامه ۳۰ دقیقه ای دوتن از استادان علم روز ورزش به نام های دکتر کیا و سرکار خانم دکتر آقایی تمرین های نرمشی آمادگی جسمانی را اجرا خواهند کرد.

 قلم ورزش امیدوار است این حرکت ستودنی هیآت ورزش های همگانی خوزستان تداوم داشته باشد و با تقویت و حمایت بیش تر ورزش همگانی، در این ایام مبازره با ویروس فسقلی کرونا، در خانه ها فعال تر شود.

         سیدمهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید