امروز:
سه شنبه - 18 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

بخش نخست:

حبیب خبر: بسیاری از شهرداران، استانداران و دیگر مسوولان دربسیاری از نقاط کشور برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اسکان و حضور میهمانان نوروزی را ممنوع اعلام کرده اند. باوجود همین اعلام؛ شمار زیادی از شهروندان به شهرهای شمالی سفرمی کنند که بعد از بالارفتن آمار مبتلایان، وزیر بهداشت درکنفرانس مطبوعاتی اش گلایه هم می کند.

بخش دوم:

شهروندان خوزستانی باتوجه به تصوری که در مورد از بین رفتن ویروس کرونا در دمای بالا در فضای مجازی بوجود آمده (که اخیرا این ادعا رد شده) و امکان سفر بسیاری از هموطنان به خوزستان این دغدغه را در فضای مجازی بیان کردند...

بخش سوم:

شهردار کلانشهر اهواز مانند همتایان خود در سایر شهرها و برای سلامت شهروندان و  اسکان نیافتن میهمانان نوروزی در مراکز دولتی و غیر دولتی و نیز کنترل ورودی های شهر اقدام به مکاتبه با استاندار می کند.

بخش چهارم:

معاون استاندار در تذکری به شهردار با صراحت این مکاتبه را دخالتی احساسی و غیرمسوولانه دانسته و به صورت گسترده این مطلب درسایت ها و فضای مجازی منتشر می شود.

بخش پنجم:

روز بعد یکی ‌دیگر از مدیران کل استانداری اعلام کرد: اقدام به ارجاع مصوبات عملی نشده شهرداری به مراجع قضایی کرده است.

در روزها و شب های گذشته تلاش‌های شبانه روزی شهردار اهواز و تیم جوانش را همگان دیدند.

در چنین شرایط حساسی که تمام نیروهای درمانی، خدماتی و اجرایی باید در کنار هم باشند؛ قضاوت را به خوانندگان گران قدر واگذار می کنم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید