امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

وعده های ورزشی خود را گُل کنیداهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پایان یافت و پرونده های آن ها به تاریخ انتخابات کشور به بایگانی خاطرات پیوست.

هيجده نماینده مردم خوزستان برای مجلس آینده شورای اسلامی و شش نماینده  برای مجلس خبرگان رهبری  از مردم رأی اعتماد گرفتند و ان شاءالله در ماه های آینده راهی محل خدمت خود خواهند شد.

می‌خواهیم از جماعت انتخاب شده پرسش کنیم: برای بهبود و توسعه ورزش و رفع  بحران مدیریتی موجود در کالبد کلان  ورزش، به ویژه نوع مدیریت های تحمیل شده در فضاي تیمداری و باشگاهداری به عنوان نماینده مردم برنامه ای در تقویم هدفگذاری خود دارید؟

 آیا در کنار پیش آمدها و مشکل های کهنه مردم، نظری نسبت به واقعیت های نمایان ورزش استان دارید؟

آیا برای پرداختن به موقعیت واقعی ورزش استان و وعده های داده شد در ایام شور و نشاط حوزه‌ های انتخاباتی خود و مطالبه گری اهالی ورزش در دوران چهار ساله نمايندگی، تشکیل کار گروه تخصصی را به عنوان مشاوران ورزشی در نظر گرفته اید؟

 البته اهالی ورزش بنا به تجربه های فراوان از شما انتظار شق القمر کردن در فضای ورزش را ندارند! اما انتظار دخالت در تعیین و تحمیل مدیران غیر ورزشی دارند.

اهالی ورزش و پیشکسوتان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتظر اجرایی شدن وعده های داده شده در جلسات ستادی و ارایه پیشنهادهای سازنده در رفع کامل یا حداقل اصلاح موانع دست و پا گیر بعضی از مصوبات و قوانین در مسیر توسعه و حمایت از ورزش قهرمانی هستند.

هم چنین از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمايندگان خبرگان رهبری انتظار می رود در تامین اعتبارات مالی برای موفقیت طرح احیا و توسعه زیر ساخت‌های ورزش از جمله ورزش های همگانی و قهرمانی و نجات اماکن ورزشی از سیطره غریبه های نفوذ کرده به درون ورزش کوشش کنند.

اهالی ورزش از نمايندگان آینده مجلس انتظار تفکر قانون گذاری و حراست و نظارت بر اجرای واقعی قانون مصوب را دارند و از دخالت در عزل ها و انتصاب های درون ورزش و تحمیل افراد غیر ورزشی به کالبد مدیریت ورزش پرهیز شود.

درخواست اصلی اهالی ورزش از مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی حضوری تاثیر گذار در حمایت و تقویت ورزش است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید