امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

استقلال ملاثانی، غریبه در غدیر!

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

فوتبال خوزستان با سه تیم (فولاد خوزستان، نفت ابادان، استقلال خوزستان) پس از تهران بیشترین سهمیه فوتبال را در کشور دارد؛ ولی به دلیل ناتوانی مدیران فعلی این تیم ها ثابت کردند در مدیریت فوتبال ناتوانند و زیر بلیت تصمیم‌گیرندگان و عواملی هستند! بنابراین، این نوع تیمداری، جز ته نشین شدن در جدول بازی ها و بروز بغض های درگلوی اهالی فوتبال خوزستان توفیقی ندارد!

البته درد زادگاه و خاستگاه اصلی فوتبال ایران، تنها این نبوده که هر دم از این باغ بری می رسد! انگار عده ای کمر همت به نابودی فوتبال خوزستان بسته و به هر راهی کوشش می کنند سهمیه فوتبال خوزستان را نه تنها در لیگ برتر که در لیگ یک فوتبال کشور هم کاهش دهند!

در این وضعیت- که اهالی و کارشناسان فوتبال، پیشکسوتان و مدیریت کلان فوتبال و ورزش استان به دنبال چاره اندیشی برای عبور از بحران موجود در فضای تیمداری فولاد خوزستان، نفت آبادان و استقلال خوزستان هستند- این بار خبرهایی از تضعیف و تخریب عده ای به ظاهر حامی از صیانت ورزش و فوتبال شنیده و دیده می شود!

به راستی چرا نباید استقلال ملاثانی که پیش از اعلام  برنامه برگزاری بازی این تیم مقابل تیم فجرسپاسی شیراز، رسما و باتوافق پیمانکار، ورزشگاه غدیر اهواز اعلام شده بود، دقیقا هنگام ورود دوتیم و عوامل اجرایی به ورزشگاه غدیر اهواز با درهای بسته روبه‌رو شوند!؟

با رایزنی‌های رییس هیأت فوتبال استان، مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان و حتا مدیران بلند پایه استانی برای برگزاری این مسابقه، شوربختانه مدیران تصمیم گیرنده- که به ظاهر خود را مالکان اصلی ورزشگاه غدیر دانسته اند!- همکاری نکردند و حتا تلفن های همراه خود را از دسترس خارج کردند!

 اهالی فوتبال می گویند: مگر ورزشگاه غدیر اهواز- که یکی از اماکن ملی ورزشی به حساب می آید- ملک شخصی فلان مدیر غیر بومی است که نه تنها توجهی به رایزنی مدیرکل ورزش و رییس هیات فوتبال استان نکرده است! که حتا حاضر نشد دستور مدیران عالی رتبه و شایسته استانی را گوش دهد؟!

این مدیران غیر بومی به کدام دیوار محکمی تکیه دارند که نه تنها کم محلی می کنند که به بالا دستان و مالکان ملک دولتی هم پاسخ‌گو نیستند!

 چرا این مدیران که خود دستی بر بد شدن حال فوتبال خوزستان دارند و باید پاسخ آن را بدهند هم اکنون خود را مالک و طلبکار می دانند؟!

در شرایطی که اهالی فوتبال در تلاش هستند با همدلی و حمایت بحران موجود در فضای تیمداری فوتبال خوزستان کاهش و بزدایند برخی مدیران با ندانم کاری و رایزنی نکردن با کاربلدان متخصص، خود عامل بروز شایعاتی هم چون گرایش این مدیران به تیم میهمان و دیگر موارد مطرح شده در فضاي فوتبال می شوند!؟

 آقایان! چاره‌ ای برای بهتر شدن بیندیشید نه آن که خود هیزم بیار آتش گداخته شوید!

استقلال ملاثانی جزیی از مستطيل سبز فوتبال خوزستان است. شوربختانه نه تنها به این تیم کمکی نشد که از سوی غریبه‌ های آشنا هم چوب خورد و به یقین تاوان این زدن ها را فوتبال خوزستان خواهد داد!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید