امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

هوشنگ نوبخت

اهواز/ حبیب خبر- هوشنگ نوبخت:

از عجایب فوتبال کشورمان این است که تیم ملی مان، سال ها از معدن و سرچشمه این ورزش استخراج نکرد و شاهد دعوت نشدن و حضور نداشتن بازیکنان استانی بودیم که بیش ترین سهمیه را در دهه های اخیر در لیگ برتر و دسته یکم فوتبال کشورمان داشته است.

روزگاری نه چندان دور- که حتما در ذهن نسل امروز فوتبال هم باقی مانده است- نیمی از ترکیب ثابت تیم ملی فوتبال کشورمان را جوانان آماده ای همچون: بداوی، مبعلی، منتظری، کعبی، بختیاری زاده و ... تشکیل می دادند و به یکباره به دلیل نگرفتن نتیجه دل خواه باشگاه های خوزستانی در لیگ برتر و درخشش جوانان برزیل ایران در سطح نخست فوتبال  شاهد دعوت نشدن بازیکنان توانمند این استان فوتبال خیز به تیم ملی کشورمان بودیم.

در بازی مقدماتی جام جهانی تیم ملی با ترکمنستان یک بار دیگر شاهد حضور چند خوزستانی در ترکیب اصلی بودیم و از قضا هر سه بازیکن جنوبی در کنار بوشهری ها جز نفرات برتر بازی بودند.

کنعانی زادگان با دو گلی که به ثمر رساند، حزباوی با تمرکز بالا و رسیدن به مرز پختگی در اوج جوانی و حردانی با دوندگی، تکنیک و پاس های گلی که داد، روح برزیلی و تازه ای به کالبد تیم ملی دمیدند و نشان دادند که خوزستانی ها با ذات فوتبالی شان در هر شرایطی می توانند عصای دست هر مربی در هر سطحی باشند.

امیدواریم که روند موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان با ورود نسلی جوان تر از سرتاسر میهن مان به ویزه استان هایی که معدن و گنجینه فوتبال اند بتواند در مسیر والاتری گام بردارد و شاهد پیروزی های روزافزون فوتبال ملی مان و شناساندن جوانان شایسته ایرانی در سطح بین المللی باشیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید