امروز:
سه شنبه - 11 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ابوس: استقلال، فولاد، نفت؛ لاغرترین تیم های چاق!

 اهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

سه تیم مطرح لیگ برتری فوتبال خوزستان پس از ناکامی و کسب همه بدترین های نیم فصل نخست لیگ برتر! این بار با بی پروایی و کسب سه شکست از حریفان آماتور خود، پیش از از نزدیک شدن به جام حذفی دور شدند!

هواداران و اهالی فوتبال خوزستان با دیدن و شنیدن این شکست های آبروریزانه با خود می گویند: فولاد خوزستان، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در نیم فصل دوم لیگ برتر چه هدف هایی برای خود ترسیم کرده اند و عاقبت این تیم ها حفظ سهمیه است یا کسر سهمیه فوتبال خوزستان!؟

به کجا و به چه کسی باید روی آورد وگفت:  نگران آینده این سه تیم هستيم؟!

 عاقبت این نوع تیمداری و این چنین کسب نتایج لاغر و مردنی، چه معنا و مفهومی غیر از برخاستن ندای سقوط دارد!؟

 آیا مدیران و اطرافیان آنان ماموریت دارند خط زدایش بر پیکر رنجور شده فوتبال خوزستان بکشند و آرام‌ آرام فضای لیگ برتر فوتبال کشور را از نام فوتبال خوزستان خالی کنند؟!

 آیا کفگیر فوتبال خوزستان به ته دیگ سیاه خود خورده است؟! آیا فوتبال خوزستان با این تیم های آماتوری در نیم فصل دوم لیگ برتر، می تواند دست کم خواسته اهالی فوتبال را- که حفظ سهمیه است- برآورده کند!

اجازه می خواهیم این بار با ذکر نام‌ها پرسش کنیم:

جناب "رضاییان" و اهالی بالا نشین فولاد خوزستان! آیا شان و منزلت تیم فولاد همین است که مقابل تیم چادر ملو اردکان یزد دیده شد!

جناب دکتر نجفی، آقای "بهمن روشنایی" و شما که صندلی های هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال صنعتی گروه ملی بانک ملی خوزستان اکنون به نام خود کرده اید! تا کجا باید کنار آمد و به شعار بزک نمیر بهار میاد دل خوش کرد!؟

 آیا صدای بوق حرکت قطار نیم فصل دوم لیگ برتر را نمی شنوید!؟ یا هم چنان در واگن پسین قطار لیگ برتر و بی‌خبر از برون و درون ورزش و فوتبال در حال تشکیل جلسه هستید؟!

شما جناب مهندس رحمانی! که دل مان به فوتبالی و بومی بودن تان خوش بود! چه ایده ای برای ترمیم، تقویت و نجات تیم نفت آبادان از افتادن احتمالی!- بله درست خواندید، سقوط احتمالی- ترسیم کرده اید؟ آقا جان! پلک بر هم بزنید نیم فصل دوم تمام شده و خواهید دید که شاهین مانده وبی پر و بال پریدن!

برادران! رها کنید این جلسه های سرکاری و بی نتیجه را با این هواریون- نه حواریون- در درون تایید و در برون تخریب! حداقل یکی از مدیران بزرگوار پاسخ دهد!

آقایان! فوتبال خوزستان از این نوع مدیریت تیمداری و نتایج به دست آمده از سوی شما و هواریون دور میز نشین، خسته شده است.

خانواده فوتبال خوزستان به روشنی باور دارند آیینه بهترین برندهای فوتبال خوزستان چنان شکسته شده است که هر چینی بند زنی نمی تواند آن بازسازی کند. بیش از این نگذارید فوتبال خوزستان بر خاک بنشیند و مردمان نگران آن رنج ببینند!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید