امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 اهواز/ حبیب خبر- هوشنگ نوبخت:

 در حالی تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین بازی از دور گروهی به دیدار امارات رفت که تا حدودی سایه ناامیدی بابت شیوه بازی مقابل هنگ کنگ بر فضای فوتبالی کشور حاکم شده بود.

 بازگشت به ترکیب اولیه، عطش بازیکنان برای بردن و جبران بازی قبل که به دل هواداران ننشسته بود، غیرت بازیکنان در زمین برای جواب دادن به کُری های اماراتی ها، انگیزه برای صدرنشینی و مهم تر از همه، همدلی حاکم بر فضای تیم ملی سبب شد که بتوانیم با اقتدار وارد مرحله بعد مسابقات شویم.

 از نکات حایز اهمیت در بازی با امارات می توان به واکنش فوق العاده علیرضا بیرانوند در مهار پنالتی اشاره کرد که روحیه و جان تازه ای به تیم تزریق کرد و در نهایت ثابت کرد که حرف امیر خان قلعه نوعی، بیهوده نبود که اشاره کرده بود؛ دروازه بان خوب برای یک تیم از پدر و مادر خوب در یک خانواده هم مهم تر است.

 آری، در حالی بازی با امارات را با پیروزی به پایان رساندیم که پای مهدی طارمی هم به گل باز شد تا این ستاره بین المللی فوتبال کشورمان با انگیزه دوچندان خیز بلندی برای کسب آقای گلی این دوره هم بردارد.

 همچنان که بازیکنان تیم ملی کشورمان در صحنه ماندگار و کم نظیر آماده کردن رامین رضائیان برای فرستادن به زمین، نشان دادند تا پای جان برای کشورشان همدل هستند ما هم به سهم خودمان برای این تیم اصیل و  پدر و مادر دار انرژی مثبت بفرستیم تا شاهد یک افتخار تاریخی دیگر برای فوتبال کشورمان در قاره کهن باشیم.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید