امروز:
چهارشنبه - 19 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سخنی با مدیران تیم های خوزستانی لیگ برتری:

اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

قدیمی ها سخنان بسیار پرمحتوا و خاص بیان می کردند:

 زمین خوردن اتفاقی است، اما آن پایین ماندن اختیاری!

 یعنی شکست و مشکل ها برای همه پیش می آید و قسمتی از فرآیند موفقیت است اما عادت به تکرار و قبول آن شکست و تلاشی برای جبران نکردن تباه شدن است.

 چند وقتی از پایان یافتن نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال گذشت و تیم ها در تلاش و چاره اندیشی، برای رفع معایب و تقویت بیشتر نقاط قوت خود هستند اما جسته و گریخته شنیده و دیده می شود، به رغم اینکه سه نماینده فوتبال خوزستان در نیمه اول لیگ برتر همه رتبه های بدترین ها را در عملکرد خود کسب کرده و باعث نگرانی هواداران و اهالی فوتبال خوزستان شده اند؛ اما تا به امروز مدیران عامل سه باشگاه خوزستانی فقط در برگزاری نشست های گفتم،گفت درون مديريتي و تهیه لیست های مختلف جذب بازیکن فعالیت دارند! و عملأ گام مثبتی برای ترمیم و تقویت تیم خود برنداشته و درحال فروختن زمان به حریفان هستند!

نفت آبادان هم چنان در تکاپوی انتخاب سرمربی، در بازی گرگم به هوای "کدام گزینه چرب را انتخاب کنند" به سر می‌برند!

استقلال خوزستان- که کادر فنی اش هیچ نگرانی از رها و بها ندارند- در حد کلام و پیام هنوز اندر خم کوچه یار مهربان و دلبری  همسایه برای آمدن بازیکن خارجی تاثیرگذار و چشم نواز است!

فولاد خوزستان- که این اواخر با هزار اما واگر و چطور، تعویض مدیرعامل داشت- اینک در ظاهر "همه چی آرام است" سیر می کند! اما مربی خارجی اش قبل رفتن به تعطیلات کریسمس، لیست پنج یا هفت بازیکن مورد نظر و نیاز فنی تیم را صادر و تحویل مدیران داد به امید اینکه در بازگشت از سفر این بازیکنان جدید چشم نواز را جذب شده ببیند.

از آنجا که بازیکنان مدنظر سرمربی خارجی با افکار مشاوران جناب مدیر عامل  سنخیتی ندارند! این طرح همچنان تا بازگشت سرمربی بلاتکلیف روی میز هیات مدیره و مدیر عامل در حال جابه جا شدن است!

البته طبق شایعات بروز کرده از درون باشگاه فولادخوزستان، به غیر از لیست سرمربی، لیست دیگری هم وجود دارد و حتا مذاکره و رایزنی برای جذب اسامی درج شده در لیست دوم اولویت بیش تری  به خودگرفته است!

از طرفی هواداران تیم فولاد برای آن وعده سخنگوی باشگاه فولاد که در مصاحبه رادیویی، گفته بود: به زودی برای هواداران فولاد یک شگفتانه داریم لحظه شماری می کنند!

به هر روی، ایام تعطیلات نیم فصل لیگ برتر به سرعت وزیدن باد در حال سپری شدن است و اهالی فوتبال خوزستان منتظر جبران عقب افتادگی نمایندگان فوتبال استان هستند.

قلم ورزش هم با این سروده حافظ شیرازی و به امید تحقق شگفتانه های وعده داده شده و انتظارها و آرزوهای هواداران تیم ها و اهالی فوتبال خوزستان متن نوشتاری خود را به پایان می رساند.

"... باغبانا، ز خزان بی خبرت می بینم

آه از آن روز که بادت گل رعنا ببرد

رهزن دهر نخفته ست، مشو ایمن از او

اگر امروز نبرده ست، که فردا ببرد..."

۱- پس کجایی؟ داری چه کار می‌کنی!

این دوجمله کوتاه محاوره‌ای میان مردم عرب خوزستان رواج دارد و کنایه از "وقت تنگ و دیر شدن است"

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید