امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سید مهدي ابوس

 اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

 اوضاع مدیریت تیمداری فوتبال در خوزستان- مهد فوتبال ایران- قمر در عقرب شده است!

علم و تجربه و تدبیر را رها کرده ایم و به جایش مدیریت قدرت، سفارش و نفوذ را در مستطیل سبز فوتبال ترویج داده و حرف و نصیحت و راهنمایی هيچ کسی بجز خودشان هم شنیدنی و پذیرفتنی نیست و این چنین پیش رفتن  به بن بست خوردن است!

 حضرت آقا حکیمانه فرمودند: "ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد"و برای رسیدن به کلام و پیام ولی امر مسلمین باید تلاش جدی کرد و با هرگونه پلشتی، فساد، زشتی، کم کاری، دلالی و وجود لمپن های رخنه کرده در فضای ورزش از جمله فوتبال ضمن مبارزه اساسی، هرگز هم نباید عقب نشينی کرد.

 نباید اجازه داد هر غریبه ای با چند ساعت حضور در کنار اهالی ورزش، آشنا و پسر خاله شود و مدعی مالکیت فوتبال! نباید اجازه داد بیش از این فوتبال خوزستان و تیم های آن امتیاز دهنده به حریفان و حتا نزدیک دایره تند گرداب سقوط و حذف و کسر سهمیه شوند!

می‌خواهیم یاد آوری و اعلام کنیم: همه اهالی فوتبال و پیشکسوتان راستین ورزش خوزستان نگران آینده تیم های خوزستانی در لیگ برتر، به ویژه نگران تیم فولاد خوزستان هستند و این نگرانی اینک در حال بیشتر شدن است. چون این تیم بزرگ ریشه دار مردمی، نه بازی خوب ارایه می دهد نه نتایج خوبی که امیدوار کننده باشد کسب کرده و حس می شود تیم فولادخوزستان عمدا و به قصد، چنین بسته شده است!

 آنان که این تیم را برای این فصل‌ لیگ برتر بستند چون می‌دانستند رفتنی هستند عمدا چنین کردند تا با هواداران فولاد و پیشکسوتان فوتبال خوزستان- که مخالف حضورشان بودند- تسویه حساب کنند و تیم فولاد بسوزد و خاکسترش را هم چون تیم‌های بزرگ خوزستانی و ریشه دار مردمی (شاهین و استقلال اهواز) بر باد دهند.

چنین تفکری زمانی به حقیقت نزدیک می شود که‌ هر چه هواداران فولاد و پیشکسوتان فوتبال خوزستان در این یازده هفته سپری شده از لیگ برتر فریاد زدند که شاید گوشی بشنود وگامی یا کلامی در مسیر بهتر شدن تیم فولاد برداشته یا بیان شود ولی متاسفانه باید گفت: روز به روز دریغ از دیروز!

آقایان! بدون هیچ گونه غرضی تیم فولاد خوزستان نیازمند تغییرات، اصلاح ديدگاه و افکار مديريتی است.

 دخالت ها وخطوط ترسیم شده بیرون از مستطیل سبز فوتبال به هرطریقی و توسط هرکسی که بوده و هست تا اینجای کار برای موفقيت تیم فولا جواب نداده و باید فکراساسی وچاره‌ اندیشی کرد.

هر آنچه درباره تیم فولاد خوزستان و نحوه تیمداری آن باید گفته می‌شد، بارها  گفته‌ و نوشته شد اما شور بختانه اصل لازم و واجب الااجرا در فضای مدیریت تیمداری فولاد خوزستان دیده نمی شود و انگار همه منتظر معجزه‌ای خاص هستند که تا حالا رخ داده نشده است!

امیدواریم تا دیر نشده تغییرهای ضروری و مورد نیاز برای بهتر شدن اعمال شود و این تیم از قربانی تعارفات فی مابین رها یابد.

اگر قلم ورزش اصرار در تصمیم گیری شفاف و سریع تصمیم گیرندگان دارد، فقط به این دلیل است: در صورتی که تیم فولاد یا حتا استقلال‌ خوزستان از لیگ برتر محکوم و مجبور به سقوط شوند نام ها و مدیران و همه این کسانی که اینک از درون و برون خط دهنده و خط گیرنده هستند، پشت کرده و خواهند رفت و به راحتی هم فراموش می کنند که چه کرده اند! اما داغی بر پیشانی فوتبال خوزستان باقی خواهند ماند که همانا کم شدن و حذف سهمیه فوتبال یک استان فوتبال خیز و بزرگ دارای هویت واقعی ورزش است.

 پس نباید اجازه داد چنین شود. ان شاءالله با تصمیم مديريت تدبیری، شکوه، سرور و عظمت دوباره فوتبال خوزستان شاهد باشیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • علی

    جمعه 10 آذر 1402 - جمعه, دسامبر 1 2023 5:30:30pm

    سلام باید برای عمده مشکلات استان بویژه دربخش
    اجتماعی فکراساسی کرد.
    هرچه لازم بود باتحکم دراین خصوص گفتید
    شخص اول استان وسپس مسؤلین ذیربط
    بایستی بطورجدورودکنند تشکر