امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سخنی با متولیان فوتبال و ورزش خوزستان

 اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

 قلم ورزش در این نگارش- با اجازه بزرگ ترهای فوتبال- می خواهد پیشنهادی به متولیان فوتبال و ورزش استان ارایه دهد؛ البته اگر باز این بار قلم و صاحب آن به خوش خدمتی برای کسب مقام و کرسی و نیز خود شیرینی باندی متهم نشود!

 پیش از ورود به ارایه پیشنهاد از ‌دو مسوول بزرگوار حوزه مدیریت ورزش و فوتبال خوزستان انتظار داریم از استاندار خوزستان- که پیش از پایان لیگ برتر قول داده بودند بلافاصله بعداز پایان فصل  فوتبال حتما پیگیر وضعیت تیم‌ها خواهد شد و انصافا به وعده خود عمل کرد و در جلسه با مدیران تیم‌ها خواستار بیان شفاف دغدغه های آنان شد- قدردانی ویژه شود.

 به راستی که توجه و حضور میدانی جناب استاندار، اهالی فوتبال خوزستان را امیدوار کرد. باید این مهم را به فال نیک گرفت.

 اما کلام پیشنهادی قلم ورزش: ابتدا لازم است متولیان فوتبال و ورزش استان با تدبیر مديريتي خود شانه به شانه و همگام و همکلام اهداف تیم‌های فوتبال لیگ برتر را برای فصل آینده با حضور مدیران باشگاه‌ ها، هدف‌گذاری کنند.

برای اجرایی شدن این هدف‌گذاری، تشکیل اتاق فکری متشکل پیشکسوتان مطرح کاربلد- که تجربه مدیریتی و مربی گری موفق داشته اند- و نیز جوانان دارای کارنامه علمی ورزشی، ضروری است تا ضمن طبقه بندی نظرهای آنان به عنوان یک منشور هدف‌گذاری به تیم‌ها ارایه شود.

 هم چنین سه تیم لیگ برتری بعد از پایان دوره بدن سازی با برگزاری یک تورنمت سه جانیه پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر به صورت رفت و برگشت برگزار کنند که این خود آزمونی خواهد شد برای آمادگی فنی تیم‌ها و آشنایی دست اندرکاران نحوه میزبانی برای رفع هرنوع کم و کسری زیر ساختی ورزشگاه هایی که قرار است در فصل جدید فوتبال میزبان مسابقات لیگ برتر شوند.

این کلام قلم ورزش به عنوان پیشنهادی برای رسیدن به سرمنزل توفیق ارایه شد؛ به امید این که حداقل خوانده و شاید موثر واقع شود. ان شاالله...

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید