امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

 سید مهدي ابوس

 اهواز/ حبیب خبر- سیدمهدی ابوس:

 اهالی فوتبال خوزستان گناهی ندارند که فوتبال دوست و هوادار تیم مورد علاقه خود شده اند.

 احساسات این قشر ورزش و فوتبال دوست نباید گرفتار سهل انگاری و بی توجهی و کم کاری بعضی از مدیران و یا چند نفر تصمیم گیرنده شود.

 بدون هیچ تعارفی خطاب به این بزرگواران عرض می کنیم: آقایان باز دیرتان نشود. لطف کرده و به وضعيت تیم های تان بیشتر توجه‌ کنید. چیزی به شروع فصل جدید فوتبال باقی نمانده است.

 ما خبرنگاران دقیقا مانند نمایندگان مجلس، نخست تذکر می دهیم که هوشیار باشید و بعد به سمت و سوی استیضاح خواهیم رفت!

 امیدواریم این متن نوشتاری را به عنوان یک تذکر مد نظر قرار دهید و ان شاالله نیازی به استیضاح شدن هیچ مدیر ورزشی نباشد.

 اهالی فوتبال و هواداران و پیشکسوتان فوتبال که همه مسایل و رخدادهای تیم مورد علاقه خود را رصد می کنند، بعد از آن همدلی  سرور انگیز برای بقاء و صعود، این روزها به صورت جد نگران آینده تیم های شان هستند؛ چرا که شاهد و شنونده خبرهای نه چندان خوشایند هستند.

 یکی از سه تیم لیگ برتری هنوز اعضای هیات مدیره باشگاه خود را به طور رسمی انتخاب‌ یا انتصاب نکرده و بازیکنان و مربیان متعهد اخلاقی به آن تیم در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برند و این نمی تواند خبر خوبی برای آن تیم و هوادارانش باشد!

 باید از نحوه سقوط تیم نفت مسجدسلیمان و آن استرس‌ های هفته های پایانی لیگ برتر برای بقای تیم صنعت نفت آبادان درس عبرت گرفت.

 دیگر هیچ بهانه ای پذیرفته نیست که چنین و چنان است. سه تیم صنعت نفت آبادان ، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان به عنوان نمایندگان فوتبال خوزستان در لیگ برتر هستند و مدیران این تیم ها  باید برای ترمیم و تقویت تیم شان ضمن تلاش مضاعف  عملکرد خود را شفاف اطلاع رسانی نمایند.

  هواداران به عشق این تیم ها وقت و سلامت و جان و مال خود را در سرما و گرما گذاشتند، برای پیروزی تیم محبوب شان حنجره دریدن و همه جوره حمایت کردند‌. آنجایی که تیم شان موفق بود شادی و خنده سر دادند و با هر شکستی غمزده گریستند وحمایت را ادامه دادند.

  این سه تیم حق مسلم هواداران و پیشکسوتان فوتبال هستند و این دو قشر هميشه همراه و همگام و همدل در حقيقت همان ریگ های ته رودخانه جاری و یاران همیشه ماندگار تیم‌ها هستند که به عنوان سرمايه و یار دوازدهم فوتبال به شمار می‌آیند.

  صنعت نفت آبادان باید از این بلاتکلیفی و امروز و فردا کردن و سر درگمی درونی هرچه زودتر رها شود و برای رهایی از این بلاتکلیفی نیاز به ساختارمند شدن هیات مدیره و نقش آفرینی آنان به صورت ویژه به سمت و سوی سامان دادن و تهیه تقویم کاری باشند و در این میان نقش نظارتی شفاف اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان باید دیده شود.

 همچنین شورای ورزش استان باید نگاهی ویژه نظارتی و حمایتی خود را با اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال خوزستان داشته باشد زيرا شورای ورزش استان در فصل گذشته‌ لیگ برتر فوتبال بارها برای مساعدت ورود مثبتی داشته و می تواند در آینده بیشتر تاثیرگذار باشد و مدیران باشگاه ها را موظف به ارایه گزارش عملکرد مدیریتی خود کنند.

 آقایان مطمین باشید اگر آنچه را نوشتیم پشت گوش بیندازید باز با مشکل کهنه چه باید کرد و چگونه از غرق شدن نجات یافتن را پیشه خواهید کرد!

تیم های خوزستانی حاضر در لیگ های کشوری باید در دایره نظارت و حمایت و ساختار نظامند قرار گیرند و مواظب بود باز فوتبال خوزستان دچار برگ ریزان پاييزی نشود.

از اعضای هیات مدیره و مدیران باشگاه‌ های فولاد خوزستان، استقلال خوزستان و به ویژه صنعت نفت آبادان بخواهید که تکلیف وضعیت تیم‌های خود را شفاف سازی کنند و دیگر بیش از این در سایه بقاء و صعود ماندن جایز نیست؛ زيرا وقت بسیار تنگ است و حریفان در حال مهیا و تشکیل اردوهای آماده سازی خود هستند و تیم های خوزستانی نباید از غافله عقب بمانند.

برای اطلاع، فصل نقل و انتقالات لیگ برتر از ۲۴ خرداد شروع و در ۱۱ شهریور چون باد می‌گذرد و پنجره آن بسته می‌شود .

به یاد داشته باشیم خیلی زود دیر خواهد شد.

قلم ورزش بنا به ديني که دارد گفت و نوشت؛ حالا شما خوانندگان گران قدر می خواهید از این هشدار و تذکر، پند گیرید، خواه ملال...

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید