فوتبال خوزستان پسا صعود و بقا؛

مدیران، مربیان بومی را باور و حمایت کنند

 سید مهدي ابوس

 اهواز/ حبیب خبر- سيد مهدی ابوس:

 دست مريزاد به همه آن هایی که برای بقا و صعود فوتبال خوزستان تلاش کردند.

 آفرین به این همت و مرحبا به غیرت و همدلی همه جانبه.

 این اراده فوتبال خوزستان که اعتماد به داشته ها و سرمایه بومی را نمایان کرد تا تیم‌های نفت آبادان، استقلال خوزستان، شهرداری ماهشهر، استقلال ملاثانی و فولاد نوین با مربیان بومی خود شادی را به فضای غم زده از سقوط نفت مسجدسلیمان جبران کند.

 اما دیگر در سایه این موفقیت استراحت کردن و آینده را فراموش کردن جایز نیست. حالا دیگر نوبت به تدبیر و تلاش برای اثبات شايستگي این فوتبال اعتماد کرده به بومی شدن است.

  مربیان و بازیکنان و هواداران و همه اهالی فوتبال خوزستان ثابت کردند برای شکوفايي فوتبال خوزستان همه جوره آماده به خدمت هستند.

  اینک نوبت به مدیران رسیده که این داشته های بی بدیل را باور و باورها را حمایت و تقویت کنند.

 مدیران شجاع و با تدبیر به بومی شدن فوتبال خوزستان اعتماد کنند. استعدادهای درخشان را در همه رده‌ ها ببینند و کار فنی مربیان امتحان پس داده در مسیر موفقیت را هم چون: سید سیروس پورموسوی، عبدالله ویسی، داریوش هرمزی، داریوش یزدی، سهراب و سیاوش بختیاری زاده، عزیز فریسات، حسن هوری، بهروز مکوندی، علی فیروزی، ابراهیم اشکش، علیرضا آلبوغبیش و... باور و باورها را حمایت کنند.

 با هدف‌گذاری صحیح و بهره بردن از تدابیر مديريتي یک فصل به بالا بردن اعتماد به نفس و تجربه اندوزی داشته ها و نیم نگاهی به حضور در میانه جدول پرداخته شود و در صورتی که به توان باورهای کسب سهمیه آسیایی برسیم جهشی هم به آن سمت داشته باشند.

 فوتبال خوزستان این توانمندی را دارد که خود ساخته و خود کفا باشد. فقط نیازمند شجاعت، توجه، تدبیر، حمایت و همدلی است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید
Tagsفوتبال خوزستان, مربیان بومی, هواداران فوتبال, حبیب خبر, سیدمهدی ابوس