امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز/ حبیب خبر- سیدمهدی ابوس:

همه چیز تمام شد، چه آنی که توان ماندن نداشت و هم چون حباب روی آب ترکید و در رفت! چه آنان که در ذهن شان پرورانده بودند که فولاد خوزستان به بدترین شکل ممکن مقابل حریف آسیایی، جهانی الهلال شکست پرگلی خواهد خورد! اما دیدیم و حتما آن ها هم مشاهده کردند که چنین نشد و شکست خفیف و عزت آوری نصیب فولاد شد تا اینک فولادخوزستان همان تیم دوست داشتنی نه تنها فقط برای فوتبال خوزستان بلکه برای فوتبال کلان ایران باقی بماند.

 حالا باید نگاه وتوجه به این تیم، یک نگاه و توجه سرشار از منطق، تدبیر و بدور از احساسات و هیجانات کاذب تضعیفی، تخریبی باشد.

 شاید خیلی ها بپرسند: چه کسی سرمربی آینده تیم فولاد خوزستان خواهد شد؟ در این میان چند نام بومی و غیر بومی و خارجی هم به عنوان گزینه مطرح شده است اما قلم ورزش خوزستان که فارغ از هرگونه تعارف و هیجانات موجود همه موارد درون و برون مدیریتی و فضای باشگاه و هواداری فولاد را به دقت رصد می کند توصيه ای به آنان که برای تیم فولاد خوزستان تصمیم گیری می‌ کنند دارد.

 لازم است تدبیری تخصصی مديريتي همراه‌ با منطق نسبت به فضای درون تیمی در نظر گرفته و طوری برای این تیم تصميم گيري شود که انسجام و شیرازه تیمی برای بازی‌های باقی مانده محفوظ بماند.

 توقع از این تیم باید منطقی ترشود؛ نباید انتظار داشت فولاد در لیگ برتر در همه بازی‌های پیش رو مانند دیدار با الهلال عربستان ظاهر شود.

 هم چنین تصميم گيرندگان تیم فولاد خوزستان بایدتدبیر و منطق و صلاح تیم را طوری در نظر بگیرند که تیم محکوم و یا مجبور به پسروی و بی انگیزه شدن، نشود.

 از طرفی باید هوشیار بود آن سریال زشت و بدور از ارزش های اخلاقی ورزش یعنی کم فروشی و بی تفاوتی و باری بهر جهت ظاهر شدن مقابل حریفان گریبانگیر تیم نشود.

 تجربه ای که شوربختانه در زمان آمدن عبدالله ویسی به عنوان سرمربی ، توسط عده ای از درون و برون باشگاه و حتی تیم  به عنوان گرو کشی برای بازگشت نفر مورد نظرشان، دیده و اجرایی شد!

 یعنی عملا کودتای خزیده در فضای تیم فولاد رقم خورد و تیم را از اهداف در نظر گرفته شده سرمربی دور کرد.

 بنابراین، تصمیم گیرندگان فولادخوزستان باید بسیار هوشیار باشندکه بار دیگر فضای تیم دچار چنین لغزشی نشود.

 منطقی ترین راهکار البته‌ به عنوان پیشنهاد در این موقعیت حساس باقی مانده بهتر است فولاد با همین کادر فنی فعلی مابقی دیدارهای لیگ برتر را به پایان برساند و توجه و نظارت بر فضای درونی تیم بیشتر شود.

 اگر فولادی ها گزینه جدیدی  برای سرمربی گری تیم شان در نظر دارند را- چه بومی یا غیر بومی و حتی خارجی- به بعد از پایان لیگ برتر این فصل موکول کنند.

 باز هم تکرار می‌کنیم: این یک توصيه و پیشنهاد است. اميدواريم هر آنچه خیر است برای تیم محبوب و مردمی فولاد خوزستان رقم بخورد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید