امروز:
شنبه - 16 تير - 1403
ساعت :

اهواز/ حبیب خبر- سیدمهدی ابوس:

لطفا به این نام‌ها خوب توجه کنید.

لفته سه برادران، رضا پرگر، شاه مراد شکرخدایی، شاه غلام دهکردی، حسن سالمي، عبدالواحد بزمه، حسین بهاریان، حاج حمید سالمی، حاج محمد رستم منش، جواد فصیح فر و...

حالا با رخصت از فضای فعلی، علمی، صنعتی و مدعی تمام حرفه ای فوتبال امروز و همه مدیران مربیان و بازیکنان درون مستطیل سبزش می خواهم یادآوری کنم:

نام های ذکر شده، بازماندگان همان نسل واقعی فوتبال ورزشی و ارزشی و پر شکوه و دارای عزت‌ و تکنیک ناب فوتبال خوزستان و رجال بزرگ  فوتبال در شرایط سخت هستند.

این ها فقط نام و مقام و چهره شناخته شده نیستند بلکه هویت، شناسنامه و پیشکسوت واقعی فوتبال خوزستان هستند و باید آن ها را  فصل الخطاب فوتبال سرزمین طلای سياه  خوزستان قرار داد و در فضای فوتبال و ورزش استان نه تنها باید آنان را ستود بلکه به عنوان اسطوره‌ واقعی فوتبال ورزشی نگاه کرد.

 اما انصافا  آیا از این بزرگان و پیشکسوتان راستین خبری داریم؟

 آیا این مردان دارای کارنامه درخشان فوتبال را به نسل جدید فوتبال معرفی کرده ایم؟

آیا مدیران و مربیان مشغول در فضای فوتبال و به طور کلی ورزش خوزستان این نام ها را شنیده یا می‌شناسند؟

بر ماست که بزرگان و پیشکسوتان واقعی و تاثیر گذار فوتبال موفق و ناب تکنیکی و دارای ارزش های اخلاقی ورزش و مردان روزهای سخت را- چه زمانی که خود ستاره درخشان میادین فوتبال بودند و چه آن وقتی که کسوت مدیریت و پیشکسوتی به تن کردند- به اهالی فوتبال معرفی کنیم تا بدانند فوتبال خوزستان چه داشته و چگونه بوده و اینک چه دارد!

بزرگان و پیشکسوتان را باید پاس داشت تا در آینده فضای ورزش و فوتبال خالی از خوش مرامي و حرمت و رجال بزرگ نشود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید