امروز:
چهارشنبه - 19 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
ما اصولگراها و سخنی با رئیس ستاد امر به معروف اصفهان

 

موضوع: هار بودن آن خانمی که در اتوبوس بود.

 

با اینکه دو روز از این نوشته منتسب به شما می گذرد اما همچنان منتظرم بگویید دروغ است و ربطی به من ندارد.

 

درباره درگیری خانم محجبه و خانم غیرمحجبه در اتوبوس نوشته اید: در فیلم منتشره دیدیم یک خانم بد زبان اقدام به فیلم گرفتن از یک خانم محجبه کرده به او فحاشی و نهایتا او را از اتوبوس بیرون می‌کند.

پس یکی از آثار همزیستی با سگ ابتلا به بیماری‌های مشترک از جمله هاری است که متاسفانه برخی الان در این مرحله هستند و باید مواظب آن‌ها بود.

 

1- امثال من بارها از امثال شما اهل منبر شنیده ایم که گفته اید:اگر با کسی مخالفید،، این موجب نشود که درباره‌ی او بی‌انصافی کنید، (سوره مائده آیه8)

 

2- به شما ثابت شده که آن خانم سگ باز بوده و اتفاقا سگش هار بوده و باز هم اتفاقا آن بیماری هاری از سگش به او سرایت کرده؟

 

3- با این استدلال و با این لحن گزنده چند کرور از زنان بدحجاب، باحجاب شدند؟

 

4- جناب رئیس امر به معروف! اگر اصحاب سیاست و رسانه گزنده حرف بزنند، شاید نتوان بر آنها خرده گرفت اما شما که می خواهید کار پیامبرگونه کنید، چرا این طور حرف می زنید؟

 

5- خانواده من هم مانند خانواده شما که احتمالا حجاب کامل دارند، محجبه اند. می دانید با این برخوردتان، کاری می کنید که امثال خانواده من و خانواده خودتان در معاشرت با مردم دچار سختی شوند؟

 

6- متوجه شده اید که باین حرف زدنتان،آن خانم باحجاب داخل اتوبوس را هم تخریب کرده اید؟

 

7- اگر در میان این همه کارزار امر به معروف و نهی از منکر و اوج شلوغی های کار ، در نیمه شبی به قصد تهجد برخاستید، بیندیشید که با خودتان و با جامعه چه کرده اید و چه گلی به سر فریضه امربه معروف زده اید؟ اگر از خودتان راضی بودید که هیچ!

اما اگر وجدان تان درد گرفت، یواشکی از خدا عذر بخواهید، یک لیوان آب بنوشید و تا صبح راحت بخوابید. قطعا فردای تان بهتر از روز قبل خواهد بود.

 

8- جناب رئیس! به گفته قرآن، هیچ کس گناه دیگری را به دوش نمی کشد و همه ما بعد از مرگ با اعمالمان تنها می مانیم. مبادا به جای جلب رضای خدا، هدف تان این باشد که به شما باریکلا بگوییم ، ما اصولگراها

ببخشید اگر جسارت شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید