امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 اهواز/ حبیب خبر- سیدمهدی ابوس:

 تیر ماه سال ۱۴۰۱ به ویژه نیمه دوم این ماه را- که در ادبیات کلامی ورزشی ها و فوتبالی ها به نیمه دوم هر بازی ورزشی نیمه مربیان گفته مي شود- باید به‌ خاطر سپرد.

 زیرا در این ماه به ویژه نیمه دومش، پیشکسوتان چنان از خود همدلي و همراهی نشان دادند که در سال های اخیر کمتر چنین انسجامی از این قشر ورزشی دیده شده بود. از روزی که نوشتیم و یادآوری کردیم: سالگرد وفات علی فرتوت اهوازی در پیش است.

 انصافا نوع استقبال و آماده شدن پیشکسوتان نه فقط فوتبال بلکه کل ورزش برای مان تازگي داشت.

 همه آمدند تا همراه و همدل و همگام خانواده زنده یاد علي آقا فرتوت شوند و بگویند ما هم شریک غم بزرگ شما هستیم و همه دیدند که درآن گرمای طاقت فرسای دوشنبه ۲۰ تیر چه حضور و مراسم باشکوهی برسرمزار این پیشکسوت ارزنده و محبوب فوتبال برگزار شد و چگونه همه اهالی فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی و مدیران، دلی آمدند و تسلی دهنده شدند، که باید به این حضور و قدوم دست مريزاد گفت.

 بعد از آن هم حضور  جمعيت کثیری از پیشکسوتان ورزش، این‌بار به مناسبت زاد روزتولد حاج حسن اهوازی بزرگ مرد ارزشی ورزشی فوتبال و قلم ورزش بود که انصافا کمتر کسي باورش می‌شد برای تولدی که بر سرمزار برگزار شد این چنین پیشکسوتان ورزشی آن هم به صورت خودجوش حاضر شوند که این حضور و قدوم نمره قبولی قدرشناسی و همدلي را درکارنامه پیشکسوتان ورزش و فوتبال رقم زد.

 هم چنين روز پنجشنبه ۲۳ تیر ماه جاری برگزاري بسیار ارزشمندیک بازی دوستانه فوتبال توسط دوتیم پیشکسوتان خرمشهر و پیشکسوتان اهواز- که بانی این کار خیر همت و اراده و محبت و بزرگی استاد حسن سالمي و تیم همراهش بود- برگ زرین دیگری در فضای کسوتداری ورزش و فوتبال اهواز رقم زد و زمین اختصاصی و مجلل گیت بوستان با حضور بی شمار پیشکسوتان فوتبال خوزستان شاهد عینی این کارارزشی ورزشی بودند.

این شور و اشتیاق پیشکسوتان در این ایام بار دیگرثابت کرد هرگاه همدلی و همراهی و صفا و رفاقت فضای پیشکسوتان را فرا گیرد، انسجام و مرام ارزشی ورزش به زیبایی نمایان می‌شود.

 لذا کمیته پیشکسوتان ورزش همگاني خوزستان به همراه کمیته همدلي راه معرفت و مرام پیشکسوتان ورزش اهواز به نوبه خود از همه بانیان و مجریان و حاضران اين وفاق دلی پیشکسوتان تشکر و تقدیر می‌کند و از خداوند منان سلامتي، شادابی و همدلی پیشکسوتان ورزش و دست اندرکاران کانون‌های پیشکسوتان ورزش را خواستار است و  صمیمیت و همکاری و همراهی بیشتر در راه خدمت‌ بهتر به پیشکسوتان ورزش خوزستان را آرزو می کند.

 

 در پایان ضمن تشکر از همکاری و حضور دلگرم کننده‌ پیشکسوتان ورزش در مراسم اخیر، جا دارد از تلاش صادقانه استاد حاج حسن سالمي، دکتر ابراهیم نصیری، دکتر رضا باقری، بیژن نعیمی، محمد باوی، مجید باقری، سياوش بختياري زاده، سید مجید موسوی، عبد مزرعاوی، سعید سعودي، محمد صفرزاده، مصطفي پولادی، حسن ابوس، احمدالبوغبیش، عباس منصوری و مدرسه فوتبال یاران اهواز، کانون پیشکسوتان ورزش و فوتبال خرمشهر به همراه کلیه اعضای کادر فني و مدیریتی و بازیکنان تیم پیشکسوتان خرمشهر، کانون پیشکسوتان فوتبال کمپلو اهواز به ویژه اعضای محترم خانواده و بستگان زنده‌یاد علی فرتوت- که در این مدت قبول زحمت برگزاري مراسم نخستين سالگرد وفات پیشکسوت ارزنده و محبوب فوتبال علی فرتوت اهوازی داشتند- تقدیر و تشکر کنیم و به همه آن ها دست مريزاد بگوییم.

*خادم پیشکسوتان ورزش خوزستان

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید