امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز/ حبیب خبر- سيد مهدي ابوس:

پیشکسوتان خرمشهر پنجشنبه ۲۳ تیرماه در زمین گیت بوستان به دیدار پیشکسوتان اهواز می روند.

۲۳تیرماه نخستین سالگرد وفات "علي فرتوت اهوازی" پیشکسوت ارزنده، صاحب نام و محبوب فوتبال اهواز است.

‌ جوانی که از همان ابتدای ورود به فضای مستطیل سبز فوتبال مرام واخلاق اش او را متمایز تر نشان داد و به عبارتی بزرگي و مردانگی از سر و رویش می‌بارید.

 علی فرتوت دارای جذابيت ارزشی ورزشی خاصي بود. کلام اش سرچشمه رفاقت و اخلاص و اخلاق بود و در کسوت مربی گری فوتبال پایه، مانند دورانی که خود بازیکنی بسیار مطرح بود، هر بيننده ای را مجذوب کارش می کرد؛ اما حیف که  عمرش در دنیا کوتاه بود.

 روزی که در مستطیل سبز فوتبال براي آخرین بار به زمين افتاد و در بیمارستان امير کبیر بستري شد، مربی، دوست و همکار اداری اش- حاج حسن اهوازی-  بزرگ مرد  فراموش نشدنی فوتبال و قلم ورزش با دیدن وضعیت علی فرتوت با صدای بلند گفت: "دیگر دنیا ارزش ماندن ندارد!"

 هنوز به اربعین وفات زنده یاد علي فرتوت نرسیده بودیم که حاج حسن اهوازی هم به دیار باقی شتافت...

پیشکسوتان فوتبال اهواز و در رأس همه آن ها حاج حسن آقا سالمي- بزرگ فوتباليست های اهواز- دست به ابتکار زیبایی زد.

 او به یاد علي فرتوت یک مسابقه‌ دوستانه فوتبال میان دوتیم پیشکسوتان اهواز و خرمشهر تدارک دید که به عبارتي این بازی دوستانه، هم فال است و هم تماشا.

 فال اش اینکه قرار است پیشکسوتان ورزش و فوتبال از سراسر استان با یک اراده‌ خود جوش‌ و همت عالی برای گرامي داشت نخستين سالگرد وفات علي فرتوت در زمین گیت بوستان اهواز حضور یابند وتماشای آن هم، همان یکدلی و خوش مرامي و حفظ حرمت و منزلت و شان مقام رفاقت و پیشکسوتی خواهد بود.

ان شاالله پنجشنبه ۲۳تیرماه ساعت ۱۸.30 به یاد علي فرتوت و دیگر پیشکسوتان آسمانی با حضور سبز فوتبالي، وفاق ملی و همدلی پیشکسوتان ورزش را نمایان کنیم.

منتظر حضور و قدوم سبزتان هستیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید