امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 اهواز/ حبیب خبر- سید مهدي ابوس:

 با به صدا درآمدن سوت پایان دیدار فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهداي فولاد خوزستان عملا فصل دیگری از میزبانی تیم‌های لیگ برتری در مستطیل سبز فوتبال خوزستان پایان یافت.

 فصلی همراه با فراز و نشیب های خاص خود.

 در این مدت همه حاضران- بازیکن، مربی، مدیر، داور و ناظر- به طریقی دیده شدند و انصافا باید به آنان به خاطر این فصل بسیار فرسایشی فوتبال خسته نباشید و دست مريزاد و خدا قوت گفت.

 اما در این میان یک قشر- که برای دیده شدن این فوتبال و آنان که نام بردیم، آمدند و نوشتند وگفتند و تصویر گرفتند و گزارش ها تهیه کردند و عملا حامی بودند، نه خودشان ديده شدند و نه کسي خواست آن ها و زحمات شان را ببیند!

 این قشر هميشه پیش از از آغاز هر بازی و در هرنوع وضعیت آب و هوایی، آمدند و بدترین شرايط موجود را تحمل کردند.

 حتا گاهی هم مورد بی‌مهری قرار گرفتند ولی ماندن و نوشتند وگفتند و تصویر برداری کردند؛ اماهرگز ديده نشدند!

اکنون، میزبانی تیم های خوزستانی در ليگ برتر فوتبال پایان یافت و عملا ضرب المثل معروف:" نخود نخود هرکی خانه خود" در وصف خبرنگاران قلم ورزش و گزارشگران و تهیه کنندگان و همکاران ورزشی هميشه حاضر رسانه ملی برای پخش زنده مسابقات فوتبال کاملا صدق کرد.

 لذا برآن شدیم که لااقل خودمان از همکاران و هم قطاران مان، تشکر و قدردانی کنيم. تشکری از نوع نوشتاری که شاید خستگي را ازتن همکاران بیرون کند.

می خواهیم به جاي همه مدیران عالی مقام درون تیمی و درون ورزشی فوتبالی- که هميشه مشغول و دارای نگاه خاص هستند، از تلاش‌های بی دریغ  خبرنگاران قلم ورزش وگزارشگران ورزشی رسانه‌ ملی به خاطراین همه  بودن و نوشتن و نیز تهیه گزارش ها و تصویر هایی که‌ سبب شد اهالي فوتبال و هواداران بيشتر در جریان اين فصل ليگ برتر فوتبال قرار بگيرند، تشکر کنيم و بنویسیم:

بچه‌ها خسته نباشید دست مريزاد به این همت و تلاش صادقانه.

  الهی که قلم پاکتان ماندگار، کلام تان تأثیر گذار و مرام تان همیشه ارزشي ورزشی باد.

بعد آز آن یاد آور شویم: قلم و کلام و تصویرهای تهیه شده خبرنگاران ورزشی اگر توسط مدیران دیده و شنیده نشد؛ اما صاحبان اصلي و سرمایه های واقعی ورزش یعنی همان هواداران عاشق فوتبال دیده، شنیده و پسندیده شد و همین به عنوان بهترین تکريم و پاداش خواهد بود که نگاه و کلام و قلم خبرنگاران عرصه ورزش خوزستان عوام پسند بوده و خدا را شکر وام دار مدیران بزرگوار خاص پسند نشدیم!

پاینده باد رسانه ملي ورزش خوزستان

سرافراز باد قلم های پاک ورزش خوزستان.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید