امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

امروز عالم وارسته، مجاهد بزرگوار و  فرزند فرهیخته خوزستان حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی ندای حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

این مرد بزرگ سال ها در سنگر دانشگاه و در مسوولیت ریاست دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان مشغول تلاش و مجاهدت علمی و منشأ خدمات شایانی در استان بود.

سیدمحسن شفیعی به تمام معنا یک اسوه اخلاق و معنویت، تواضع و فروتنی بود و ارتباط عمیقی  با دانشجویان و جامعه دانشگاهی داشت.

 این عالم فرهیخته علاوه بر سنگر دانشگاه در مسجد صاحب الزمان (عج) اهواز سال ها امامت جماعت بود و مشغول تلاش و خدمت و در این سنگر هم مانند دانشگاه با جوانان ارتباط مستمر داشت.

رفتار و منش این فرزند فرهیخته خوزستان یک الگو برای مبلغان و مربیان است. ایشان با تواضع و فروتنی پاسخ گوی پرسش های بی شمار جوانان و دانشجویان بود.

ارتحال این استاد و معلم بزرگ و فرهیخته درد سنگینی است بر دل دانشجویان، جامعه دانشگاهی و همه دوستداران اش.

خداوند متعال سایه ابوی گران قدرشان فقیه عالی قدر حضرت آیت الله سید علی شفیعی را مستدام  بدارد و به ایشان و بیت مکرم شان صبر و اجر عنایت فرماید.

خداوند روح بزرگ فرزند فرهیخته خوزستان حجت السلام و المسلمین سید محسن  شفیعی و اخوی گرانقدر شهیدشان را با شهدای دشت کربلا محشور فرماید.

* مهدی شیخ انصاری

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید