امروز:
چهارشنبه - 12 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

شاید کمتر کسی فکر می‌کرد نفت آبادان با آن همه بی‌امکاناتی و بی‌پولی بتواند این‌گونه جذاب و تنها برای بردن بازی کند.

 

صنعت نفت آبادان تا همین جای رقابت‌های فصل بیست و یکم نیز، روزهای سختی را پشت سر می‌گذراند. روزهایی در نبود پول و کمترین پرداختی به بازیکنان و اعضای تیم!؛ اما فارغ از تمام این مشکلات، آن‌ها کاری کرده‌اند کارستان و شاید برد دو گله مقابل پرسپولیس مدعی و قهرمان پنج دوره لیگ برتر، گواه شاهکار نفتی‌های آبادان باشد.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، نفت آبادانی که به دلیل بی‌پولی و اعتصاب بازیکنانش، حتی تا آستانه فروپاشی پیش رفت اما با علیرضا منصوریان آن‌قدر متحول شده که حالا برایش فرقی ندارد، مقابل پرسپولیس بازی کند یا تیم مدعی دیگر؛ در تمام بازی‌ها تنها برای برد به میدان می‌رود و شرایط فعلی نفت به صورتی شده که به حریفی قابل احترام و ترسناک برای رقبا تبدیل شده است.

 

بازی خوب این تیم مقابل پرسپولیس، نوید روزهای خوب آینده در لیگ بیست و یکم برای نفت آبادان است. نفتی که بازیکنانش مطمئنا برای فصل آینده مشتریان زیادی خواهند داشت.

بازیکنان جان سخت که در روزهای سخت مالی، پای علاقه مردم شهر فوتبالی آبادان ماندند و با تعصب مثال‌ زدنی‌شان، حالا تیم را در حضور تیم‌های مدعی و پرهزینه لیگ به رتبه هفتم جدول رسانده‌اند.

 

در موفقیت این روزهای نفت آبادان نقش منصوریان پررنگ است؛ مربی که در شرایط سخت هدایت این تیم را پذیرفت و در روزهایی که تیمش از بی‌پولی بسیار رنج می‌برد و حتی در نیم‌فصل هم نتوانست بازیکن ستاره جذب کند، با اعتماد به جوانان و احیای باتجربه‌های تیمش و همچنین تزریق روحیه و انگیزه به آن‌ها به سبک کاری خود، فارغ از هرگونه حاشیه و اعتراض به شرایط موجود، فقط تیمش را برای حضور در لیگ برتر آماده کرد.

 

نفتی‌های آبادان با گذر از روزهای سخت و رسیدن به خود باوری، مزد تلاش‌هایشان را با تبدیل شدن به تیمی منسجم و حریفی قدر برای رقبا گرفته‌اند. آن‌قدر که می توانند حتی پرسپولیس را هم با شکست از آبادان بدرقه کنند.

 

این روزها بازیکنان نفت هرکدام برای آبادانی‌ها به یک ستاره تبدیل شده‌اند؛ از فرزین گروسیان با عملکرد خوبش درون دروازه گرفته تا طالب ریکانی کاپیتان محبوب شهر و بیت سعید، جبیره، شریعت‌زاده، بزرگ، نصاری، خالدی، بوعذار، حامدی‌فر، مطلق‌زاده، غبیشاوی، تهامی، زواری و ... .

 

مردم آبادان حالا بیشتر از قبل از تیم خود با افتخار صحبت می‌کنند و با بردهایش ساعت‌های بیشتری را در خیابان‌ها به جشن و پاکوبی می‌پردازند و برای ماندن در کنار آن حتی در روزهای سخت‌تر نیز مصمم‌تر شده‌اند.‌

 

در این روزهای خوش، البته نباید فراموش کرد که نفت آبادان هنوز مشکلات مالی فراوان دارد و شاید اگر نامهربانی‌ها به این تیم محبوب خوزستانی تداوم داشته باشد و مسئولان وزارت نفت فکر اساسی برای حل دائمی مشکلات این باشگاه نکنند، با وزش کوچکترین باد از سوی کوهی از مشکلات، این تیم مجددا وارد بحران شود.

پس شادی آبادانی‌های عاشق فوتبال را گذرا نکنیم‌، آن‌ها در شهر فوتبالی و نفتی آبادان، شایسته بهترین‌ها هستند. 

پریسا زنگنه منش

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید