امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 اهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

 والیبال یک رشته خاص ورزشی و به عبارتی یک ورزش دانشجویی است در فضایی سرشار از انسان های توسعه یافته با داشتن روحیه مشارکت، تفکر و همراهی، همکاری و مطالبه گری منطقی و این یک حسن خوب ارزشی ورزشی به شمار می آید که کمتر در دیگر فضاهای ورزشی دیده می شود.

 وقتی انسان های توسعه یافته به حقوق و تکالیف مدنی و ارزشی ورزشی خود آگاه باشند مطمینن دنبال بهتر شدن امور و مطالبه گر حق هستند.

  اهالی والیبال خوزستان به دلیل طولانی شدن تاریخ برگزاری مجمع انتخابات متولی والیبال استان نگران هستند و علت نگرانی خود را  دور شدن والیبال خوزستان از برنامه ریزی و حضور در فصل آینده والیبال کلان کشور می دانند؛ زیرا در پایان هرسال می بایست تقویم ورزشی این رشته توپی، توری تنظیم و اهداف آن نه تنها به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بلکه به فدراسیون والیبال  اعلام شود.

  از طرفی دیگر، مجریان انتخابات هیات والیبال خوزستان در انتظار تعیین تکلیف وضعیت و شرایط اداری داوطلبان و کاندیداهای ثبت نام شده هستند تا بتوانند روز برگزاری انتخابات را رسما اعلام  و اجرایی نمایند.

 لذا نگرانی مطالبه گران والیبال و انتظار مجریان انتخابات آن در حقیقت یک هدف مشترک برای انتقال منبر والیبال به اهالی اش است.

امیدواریم به زودی و قبل از پایان سال جاری شاهد برگزاری انتخابات والیبال و عملی شدن خواسته به حق مطالبه گران آن باشیم.

 لازم به یاد آوری است: در حال حاضر سعید شاهرخی رییس قبلی هیات والیبال خوزستان- که خود از پیشکسوتان این رشته است و تجربه مدیریتی در ورزش شرکت ملی حفاری را دارد- به همراه عزیز دانیالی مرد نام آشنا و محبوب اهالی ورزش و مدیریت کلان ورزش استان و مدیر فعلی ورزش استانداری خوزستان به عنوان کاندیدای احراز کسب ریاست هیات والیبال خوزستان هستند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید