امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

 اهواز/حبیب خبر- سید مهدی ابوس: چهلمین روز درگذشت استاد "محمد حسین معتمدی فر" چهره برجسته عرصه داوری فوتبال اندیمشک و خوزستان و پیشکسوت صاحب نام فوتبال بهانه ای شد تا ورزشگاه شهید سروندی میزبان یک مسابقه فوتبال دوستانه گرامی داشت آن مرحوم میان دوتیم ستارگان خوزستان و منتخب اندیمشک باشد و شاهد یک روز به یاد ماندنی...

 اهالی فوتبال، پیشکسوتان و هواداران فوتبال اندیمشک روز جمعه ۸ بهمن را به این زودی  فراموش نخواهند کرد؛ زیرا در این روز ویترین زیبای حفظ حرمت و منزلت مقام شامخ پیشکسوتان ورزش را به چشم خود دیدند.

آن هایی که در ورزشگاه شهید سروندی حاضر بودند، دیدند که همدلی، همراهی و همگامی کانون و اعضای صندوق  پیشکسوتان ورزش اندیمشک درکنار هیات فوتبال و اداره ورزش و پیشکسوتان این شهر چه وحدت باشکوهی را آفریده بود.

 همه آمده بودند از رشته های مختلف ورزشی؛ از دزفول، اهواز و آبادان و زنجان و قم. حتا حاج کاظم طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان هم آمده بود.

آری! همه آمده بودند به خانواده زنده یاد استاد محمد حسین معتمدی فر بگویند: محبوبیت، حرمت و جایگاه استاد دلی و بدون مرز بوده است.

 همه آمده بودند وحدت، یکدلی، همراهی و عزت کسوت ورزش را نمایان کنند.

 اوج این خوش مرامی در تقدیر از خانواده مرحوم دیده شد. این ویترین زمانی زیباتر شد که اعضای خانواده مرحوم معتمدی به رغم این که داغدار عزیزشان بودند اما متواضعانه از کانون پیشکسوتان ورزش اندیمشک و مسوولان شهری که بانی این مراسم شده بودند تقدیر کردند.

 تیم منتخب ستارگان خوزستان با گل دقیقه ۷۰ علی ممبینی به پیروزی رسید.

سرمربی تیم ستارگان خوزستان را مجید باقری نیا و سرپرستي تيم را سردار امين درياييان بر عهده داشتند.

 همچنین تیم منتخب اندیمشک را سعید تخت شاهی به عنوان سرمربی  رهبری می کرد.

در این مراسم و پیش از آغاز بازی، از سوی صندوق کانون پیشکسوتان ورزش، هیات فوتبال اندیمشک و کمیته پیشکسوتان ورزش همگانی خوزستان از خانواده زنده یاد معتمدی فر با اهدای لوح تقدیر توسط حاج عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان قدردانی شد.

همچنین از سوی صندوق کانون پیشکسوتان ورزش اندیمشک به مجید باقری نیا، سیاوش بختیاری زاده، حاج علی عیسی زاده و ۲۰ پیشکسوت فوتبال اندیمشک و عوامل اجرایی مراسم گرامی داشت مرحوم محمد حسین معتمدی فر، لوح سپاس اهدا شد.

گفتنی است: برای بهتر برگزار شدن این مراسم- که هزینه‌های آن توسط صندوق کانون پیشکسوتان ورزش اندیمشک تامین شده بود-  دست اندرکاران کانون پیشکسوتان ورزش، اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال اندیمشک به همراه مجید ساعدی فر و حسین پاکدل زحماتی زیادی کشیدند که خدا قوت می گوییم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید