امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 اهواز/ حبیب خبر- سید مهدی ابوس: در حال حاضر والیبال خوزستان را باید کشتی طوفان زده گرفتار دریای خروشان نامید که به دنبال نور فانوس دریایی است تا شاید مسیر ساحل نجات را پیدا کند .

 والیبال خوزستان کوله باری از فراز و نشیب های درون است و در وصف آن می توان این شعر را سرود:

 شب های هجر را گذراندیم و زنده ایم

 ما را به سخت جانی خود، این گمان نبود

 البته بعد از سرودن این شعر باید نوشت: اما والیبال خوزستان هم چنان باقی است!

 اگر بخواهیم نگاهی از سر انصاف به فضای درونی والیبال خوزستان داشته باشیم، با صراحت باید نوشت: همانند آن والیبال سرزمین طلای سیاه، این والیبال فعلی سرزمین طلای سرخ شهادت خوزستان هم نیاز به بزرگ داشتن و افق دید بلند دارد.

 زدن خود به خفتن زدن و بی اعتنا بودن و گاهی فقط گله کردن، دیگر در والیبال خوزستان جایز نیست. باید برخاست و با همت عالی، همدلی و همراهی پیشه کرد.

 اهالی تور و توپ بدانند و مطمینن، خوب می دانند فرصت های بسیاری برای رهایی از رکود والیبال از دست دادند.

  والیبال خوزستان اینک به بازسازی و صلابت و سلامت نیاز دارد. والیبال خوزستان ایثارگر می خواهد که برایش هم بزرگی کند و هم خانواده والیبال را از پراکندگی نجات دهد و هم بستر آن را به رغم سختی پیش رو، تغییر اساسی دهد و این عمارت را دوباره باید ساخت.

 این بازسازی و تغییر بستر چه خوب است که از همین انتخابات پیش رو  رقم بخورد. اهالی والیبال به ویژه آنان که امانت دار رای دادن به رییس آینده والیبال هستند، باید با وجدانی بیدار و با در نظر گرفتن مرام ارزشی ورزش وعاقبت والیبال همراه با تفکر و تعقل، اصلح ترین را انتخاب کنند.

 بنا به شنیده ها در حال حاضر  چهار نفر برای احراز پست ریاست والیبال خوزستان کاندیدا شده اند و در این  برهه حساس، قلم ورزش به خاطر اینکه متهم به دخالت غیر تخصصی و حمایت از شخص خاصی نشود، از ذکر نام ها، خود داری می کند؛ اما یاد آور می شود از میان این چهار کاندیدا، آن که توانمند و اصلح تر و وزن مدیریتی دارد و دارای وجهه اداری و مردمی ورزشی است در راس قرار داده شود و مابقی عصای دست والیبال شوند.

 اهالی والیبال خوزستان اگر خواستار بازسازی والیبال و رفع عقب افتادگی رشته مورد علاقه شان هستند بهتر است از هم اکنون با یک خرد جمعی تاثیر گذار صلابت و سلامت والیبال استان را مهیا کنند.

این مختصر بماند تا ان شاالله در آینده از والیبال خوزستان و آنچه برایش دیکته کردند بیش تر  بنویسم...

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید