امروز:
سه شنبه - 4 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز/حبیب خبر- سیدمهدی ابوس:

کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان کاری کرد کارستان که انصافا هم دست مریزاد دارد و هم این که خوش مرامی را در عمل تدریس کرد تا دیگران درس ارزشمند حرمت به پیشکسوت را خوب بیاموزند و در نشر آن کوشا باشند.  

اعضای کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان با یک فرخوان صمیمی اما بی نظیر در نوع  انتخاب برای یک ماموریت خاص ارزشی ورزشی، بزرگانی هم چون استاد عبدالوحد بزمه، استاد حسین بهاریان، حسون برزگری، بم زاده، رجب داوری، مهدی مطوری، بیت سیاح، سعید سلامات، وحید سلامات، محمدرضا دهقان، حاتم صباحی و آقا رضا کاملی را به همراه یک گروه رسانه ای گرد هم آورد و با تشکیل کاروان حفظ حرمت کسوت ورزش، راهی خرمشهر شدند.

حضور بدون تشریفات و تبلیغات و بسیار صمیمی این بزرگان بی بدیل اخلاق و مرام ارزشی ورزش و فوتبال آبادان در خرمشهر نمایانگر یک رویداد خاص در شهر حماسه آفرین سرداران مدافع وطن بود.

این رویداد، در حقیقت دیدار با دو پیشکسوت بی بدیل فوتبال خرمشهر، خوزستان و فوتبال ملی به نام های عبدالرزاق خادم پیر(سنتاپ مستطیل سبز فوتبال خوزستان ) و مجید بشکار بازیکن مطرح فوتبال ایران و هندوستان بود؛ که سال ها ست در گمنامی بسر می برند.

 دیداری که حکایت رقیبان مستطیل سبز فوتبال دیروز و رفیقان کسوت فوتبال امروز است.

 دو پیشکسوت ارزنده و صاحب نام فوتبال ایران و خرمشهر که در اوج گمنامی یا به عبارت بهتر: در اوج مبارزه با مشکل ها و بی توجهی از سوی مسوولان در حال گذر عمر هستند.

بچه های فوتبالی آبادان آمدند و با سنتاب و مجید، ضمن خوش و بش از آن روزهای خوب شان یاد کردند و برای ساعاتی گل های لبخند و خنده را بر چهره های زندگی خادم پیر و بشکار رویاندند.

البته با چند مسوول بلند پایه شورایی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی خرمشهر برای حمایت و نگاه مهربانانه لااقل در  تامین یک مکان مسکونی به این دو بزرگ مرد فوتبال ملی صحبت شد و قول هایی هم داده شد...

آری! دیدار ستارگان آسمان فوتبال آبادان و خرمشهر اگرچه به خط پایان رسید، اما کار خوب و قابل تقدیر پیشکسوتان فوتبال آبادان را باید ستود و به آن ها آفرین گفت و از  بانیان این چنین رویدادهای زیبا تشکر و قدردانی کرد.

 در پایان این دیدار صمیمی هدایایی از سوی پیشکسوتان آبادان تقدیم خادم پیر و بشکار شد.

 قلم ورزش به نوبه خود ضمن تشکر و تقدیر از حرکت خدا پسندانه و ارزشی اعضای کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان، امیدوار است این دیدارها برای گسترش فرهنگ حرمت به پیشکسوتان ورزش همان طوری که مدتی است در اهواز و آبادان رونق یافته، تداوم بیش تری پیدا کند و دیگر کانون های پیشکسوتان ورزش نیز در ارایه خدمت و حفظ منزلت مقام شامخ  پیشکسوتان ورزش خوزستان کوشش کنند. ان شاالله.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید