امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 محض رضای خدا یکی پیدا شود و به اهالی فوتبال خوزستان بگوید: در فضای مدیریت تیمداری فوتبال خوزستان چه خبر است که تیم های دارا و ندار، دولتی و غیر دولتی (خصوصی) دم از بلاتکلیفی و کمبود اعتبار می زنند!

  برسر فوتبال خوزستان چه آورده اند که واگذاری اجاره ای امتیاز تیمداری و فروش پروانه باشگاه تبدیل به یک اپیدمی مرگبار وتهی شدن ارزش های ورزشی فوتبال شده و هردم از این باغ فوتبالی بری می رسد!

  آن از فولاد خوزستان که صدای  بسته شدن پنجره اش گوش اهالی فوتبال و هواداران فولاد را کر کرد و بعد از آن، استقلال خوزستان که ناگهان طبل فروش و خروج اش را  از استان، به صدا درآوردند! پنچره فولاد خوزستان باز شد و صدای ناهنجار طبل فروش استقلال خوزستان هم در نطفه خفه شد.

 سپس نوبت به استقلال ملاثانی رسید که سومین شوک را به فوتبال خوزستان وارد کند! این تیم بعد از اثبات شایستگی اش در فوتبال کشور ناگهان برایش یک مالک جدید با در دست داشتن سند و حکم اجرایی از دادگاه پیدا شد و نزدیک بود این تیم در آستانه شروع رقابت های لیگ آزادگان (دسته یک کشور) به فنا برود ولی حالا به ظاهر با ریش سفیدی و وساطت، قرار شد استقلال ملاثانی به راهش ادامه دهد تا بعد چه پیش بیاید.

  هنوز جریان پرونده استقلال ملاثانی به طور کامل مختومه نشده که این بار صدای سرنا از ملی حفاری بلند  شد! تیم فوتبال ملی حفاری با آن دبدبه وکبکبه اش در مسیر بلاتکلیفی حضور یا عدم حضور در رقابت های لیگ دسته دوم کشور یا شاید انصراف از تیمداری فوتبال قرار گرفته و به دنبال یک مستأجر خوب دوساله هستند که امتیاز تیم فوتبال حفاری اجاره داده شود!

از طرفی حکایت نداری و بی کسی دوتیم نفتی آبادان و مسجدسلیمان همچنان باقی است! هواداران پرشور آنان همچنان از بی محلی وزارت نفت و مدیران تیم ها شاکی است. این در حالی است که هر روز شاهد جذب و رد بازیکن جدید و قدیم در این دو تیم هستیم!

البته مدیران دوتیم نفتی آبادان و مسجدسلیمان در فضای مجازی و مطبوعاتی و جلسات شهروندی فریاد هل من ناصرا ینصرنی سر می دهند و بلاتکلیفی این دوتیم  اظهر من الشمس است!

 از طرفی وزارت نفت طبق قانون ماده فلان... آنان را طفل سرراهی اعلام کرده و قانون هم ابلاغ شده و اجازه حضانت این دو فرزندش را( نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان ) به وزارت نفت نمی دهد!

به راستی این چه حکایتی است که در فضای فوتبال خوزستان روال شده و چندین سال در حال تکرار است؟!

چرا  نباید آب خوش از گلوی هواداران فوتبال خوزستان پایین برود و همیشه فوتبال خوزستان  در استرس و بلاتکلیفی باشد؟!

در فضای مدیریتی وتیمداری فوتبال خوزستان چه خبراست که هردم از این باغ بری می رسد!؟

تقسیم امتیازات در تختی اهواز/ توقف ملی حفاری مقابل مس نوین + تصاویر

آیا قرار است فوتبال خوزستان را از نفت و حفاری و دستگاه های دولتی برای همیشه جدا کنند!؟ 

این پرسش مدت ها ذهن اهالی فوتبال را به خود جلب کرده است که چرا مدیران نفتی و اخیرا حفاری و به طور کلی صنایع از تیمداری در فوتبال لیگ کشوری  استنکاف می کنند!؟

این بستر سازی جدید به ظاهر قانونی(!) در مقابل فوتبال نه تنها بوی خوشی ندارد بلکه سرنا زدن از دهانه گشاد آن است!

تقاضا می کنیم به ناله های حزین فوتبال خوزستان توجه شود. به هر روی ما نوشتیم و یاد آوری کردیم و امیدواریم که پشت گوش ها نیفتد!    

     سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید