امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان در گفت و گویی با خبرنگاران تهرانی نشین  فرمایش کردند: پنجره نقل انتقال فولاد بسته است.

  می خواهم به پسر خوب فوتبال خوزستان عرض کنم: عالم و آدم و قبل از این که حتا شما هم سرمربی تیم فولاد شوید همه از بسته بودن پنجره فولاد خوزستان خبر داشتند و داشتید و دیگر نیازی نیست در هر نشست و کلام و پیام یادآوری کنید؟

 همه هواداران تیم فولاد و اهالی فوتبال ایران خوب می دانند که مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان کیست. چه کارنامه ای در نوع مدیریت های قبلی خود داشته و چکار کرده است و برای حفظ بازیکنان چه گونه تلاش های فراوانی از خود نشان داده است.

  اهالی فوتبال خوزستان ضمن تشکر از بکار گیری چنین تدبیر موفقی، برای ایشان و شما آرزوی موفقیت دارند. همان طوری که خودتان فرمودید: همه خوزستانی ها به ویژه فولادی های پرشور منتظرند دیدن عملکرد کادر فنی تیم در رقابت های لیگ برتر هستند.

  اما آنچه قلم ورزش را وادار به نگارش کرد فرمایشی بود که شما در ادامه مطلب فرمودید: مردم نباید با یک برد تیم ملی در رقابت های جام جهانی برای شادی به خیابان بیایند!

  در پاسخ این فتوای جناب عبدالله ویسی می خواهم عرض کنم: چرا نباید مردم از یک خبر خوب سرور انگیز ملی به صورت اجتماعی در فضای باز عمومی مثل خیابان خوش حالی کنند؟

 آیا آمدن در خیابان از نظر حضرتعالی حرام است یامکروه یا ممنوعیت داشته و دارد که مردم خبر ندارند ولی اقای ویسی از آن  باخبر است!؟ شاید هم بحث ویروس منحوس کرونا سرمربی تیم فولاد را نگران کرده است؟!

 قلم ورزش ضمن احترام به کلام عبدالله ویسی، یک توصیه برای سرمربی تیم فولادخوزستان دارد:

  شما توجه خود را بیشتر معطوف مسایل فنی تیم فولاد بفرمایید تا ان شاالله مردم بسیار فهمیم ما، برای شادی و سرور بعد از موفقیت های ملی ورزشی- نه آن طوری که شما فرمودید اما به طریقی بسیار منطقی و با حفظ شئونات و رعایت شیوه نامه های بهداشتی- خود تصمیم بگیرند.

 آقای ویسی! صدای بوق  به حرکت درآمدن قطار لیگ برتر از ایستگاه  ورزشگاه شهدای فولاد در حال شنیدن است. اگر یادتان می آید در جلسه معارفه مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان، رییس هیات مدیره خطاب به جناب گرشاسبی فرمود: تیم فولاد خوزستان باید در جمع چهارتیم بالای جدول لیگ برتر قرار گیرد و به کمتر از این، رضایت نخواهیم داد!

 آقای ویسی! به جای فتوا دادن که مردم برای جام جهانی چه کنند؛ لطفا به تیمت برس! برایت بهترین هارا آرزو می کنیم.

 به هر روی، از ما گفتن و نوشتن بود.

    سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید