امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 حاج حسن اهوازی پیشکسوت ارزنده و صاحب نام  فوتبال و قلم ورزش خوزستان از تبار شجره طیبه عطوفت و مهربانی و رفاقت و برادری بود.

  انصافا لقب بزرگ مرد فوتبال و قلم ورزش خوزستان و آن جمله کوتاه بسیار پرمحتوای محلی عربی((ابو الغیره )) برازنده ایشان است: "حاج حسن، آزاد مردی سبک بال و خداترس و چنان با ایمان بود که توانست در مسیر الی الله صعود و روح پاکش به سهولت از خاک و این دنیای هستی دل کند تابه افلاک برسد. او پاک زندگی زیست و با عزت رفت و این گفته های قلم ورزش را می‌توان در نوع وفات و مراسم تشیع و تدفین و اربعین این مرد بزرگ و خوش مرام ارزشی ورزشی یافت."

  درگذشت حاج حسن اهوازی نشان داد: می شود به پیشکسوتان ورزش خدمت کرد و مقام و منزلت و شان پیشکسوتان را حفظ کرد.

  در مدت چهل روزی که همه اهالی ورزش، پیشکسوتان، هواداران و حتی ورزشکاران نسل فعلی فوتبال خوزستان،  همدرد و تسلی دهنده خانواده و محبین داغدار حاج حسن اهوازی بودند، به خوبی ثابت شد که قدر شناس بزرگان خوش مرام ارزشی ورزش هستند؛ لذا قلم ورزش بر خود واجب دانست قدر شناس همه کسانی باشد که در این مصیبت همراهی و همدردی کردند وتسلی دهنده شدند.

 می خواهیم تشکر کنیم. از آنان که از ابتدای شنیدن وفات حاج حسن اهوازی خود را شبانه به بیمارستان مهر رساندند و در مراسم تشیع و تدفین حضوری فعال داشتند.

تشکر از آنان که هر پنجشنبه بر سر مزار حاضر شدند.

 تشکر از همه مردانی که در مسجد ارشاد آمدند و آنان که برای مراسم سوم و هفتم زنده یاد حاج حسن اهوازی زحمت و تدارکات و پشتیبانی کردند.

تشکر از همه کسانی که با حضور خود در مراسم اربعین حاج حسن اهوازی در آرامستان بهشت آباد آن طور به مراسم شکوه و عزت دادند و تسلی دهنده خانواده و محبین داغدار حاج حسن اهوازی شدند.

تقدیر از ستاد کرونای استان و مدیر یت محترم  آرامستان بهشت آباد اهواز به پاس همراهی و صدور مجوزهای لازم برای  چگونگی حضور در مراسم اربعین حاج حسن اهوازی.

 تشکر از متولیان و بازیکنان و همراهان دو تیم پیشکسوتان نفت آبادان و تیم پیشکسوتان منتخب خوزستان و داوران بزرگوار، بخصوص حاج حسن سالمی، سیاوش بختیاری زاده، کریم بوستانی، وحید سلامات و امید حمدی اصل  و هیات فوتبال اهواز و استان که برای برگزاری مسابقه فوتبال گرامی داشت اربعین وفات بزرگ مرد تاریخ فوتبال و قلم ورزش صادقانه و لبیک گویان همکاری کردند.

 تشکر از مدیران و مربیان و هنر آموزان مدرسه فوتبال یاران اهواز که با حضورشان در کنار ستارگان دیروز فوتبال و پیشکسوتان امروز جلوه زیبایی از نسل  فوتبال سنتی و علمی را نشان دادند.

تشکر ویژه و غیر قابل انکار از صدا و سیمای مرکز خوزستان به ویژه همکاری بی دریغ دکتر رحیمی مدیر کل صدا و سیما مرکز خوزستان، مهندس محمد صفرزاده، مهندس بدری، مهندس ستایش، استاد سعید سعودی مرد پرتلاش عرصه گزارشگری و هماهنگ کننده برنامه های ورزشی رادیو خوزستان و دکتر حسین سطوت به پاس حضوری فعال در همه مراسم از تشیع تا اربعین وفات حاج حسن اهوازی.

تشکر از شهردار و معاونت فرهنگی و اجتماعی ورزشی منطقه ۵ شهرداری اهواز.

تشکر از حمایت و حضور تاثیر گذار، دلگرم کننده و تسلی دهنده دکتر یوسفی مدیر عامل، دکتر شمیلی معاونت نیروی انسانی، دکتر یاوری مدیر روابط عمومی بین الملل و مهندس سید مجید موسوی مدیر توانمند و ارزشی امور ورزش و و کارکنان فعال حراست کارخانه گروه ملی صنعتی خوزستان که انصافا یاری رسان مطلق ستاد برگزاری مراسم اربعین زنده یاد حاج حسن اهوازی بودند.

 در خاتمه از خانواده بزرگ اهوازی به ویژه براداران و فرزند ارشد مرحوم که به اعضای ستاد مراسم اعتماد و رخصت فعالیت دادند و از همه خوبان و همراهان بی ادعا و خدمتگزار واقعی فوتبال و قلم ورزش خوزستان تشکر و تقدیر می کنیم.

   روحش شاد و یادش گرامی باد

    سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید