امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

 زنده یاد حاج حسن اهوازی پیر دیر مرام ارزشی ورزش همیشه می گفت: "مرام داران واقعی ورزش قلب شان بی کینه است. آن ها نه سر بلند می کنند که سرکش شوند و نه کمر خم خواهند کرد که بارکش شوند."

  ما هم به عنوان شاگرد بی چون و چرای آن مکتب و مرام ارزشی ورزش، بر آن هستیم: همانی باشیم که استاد و دیگر بزرگان کسوتدار ورزش توصیه  فرمودند.   

 اما انگار این پرسه زن در خرابه های ورزش- که این روزها از سوی اهالی و پیشکسوتان ورزش ترد شده و مورد شماتت نداشتن مرام ارزشی ورزش و رفاقت قرار گرفته اند- باز دنبال جو سازی و جنجال هستند!

 به این جماعت کج فهم، و گم شده در تخیلات پوچ خود، متذکر شویم: آن پیر دیر ارزشی ورزش- که فرمان آتش بس و آرام بودن در مقابل شما، برای مان صادر می کرد و ما به حرمت آن بزرگ مرد فوتبال و قلم ورزش سکوت اختیار کردیم- دیگر در میان ما نیست و مطمین باشید از حالا به بعد، قلم و رفتارمان تبدیل به آتش به اختیار خواهد شد و بی محابا چنان پته آن هایی را که بساط دلالی و سکه دادن ها  و بی حرمتی را در فضای ورزش رواج داده و به بهانه بزرگ بودن و سو استفاده از حرمت پیشکسوتان و ترس بعضی از بازیکنان، در صدهای کلان دریافت ‌کرده اند با اسم و سندهای معتبر رسوا خواهیم کرد که برای همیشه سرشان را میان دو زانوی خود قرار دهند! 

 دیگر بس است عوام فریبی! دیگر بس است بازی با القاب دروغین دهان پر کن! خودتان خوب می دانید که هیچ بودید و هستید و با هیچ هم این دنیا را ترک می کنید.

این بار هم به حرمت تربت پاک مرد با شرف فوتبال و قلم ورزش حاج حسن اهوازی به این تذکر بسنده می کنیم ولی بدانید دیگر کوتاه نخواهیم آمد و از هر لحاظ آماده رویارویی با شما هستیم. به اربابان تحریک کننده تان سلام برسانید!!

سید مهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید